terminy

(20 wyników)
  • Zauważylam, że sporo osób ma już wyznaczone obrony, część nawet na najbliższy termin (czerwiec-lipiec). Może podajmy w jednym wątku, kto i kiedy się broni, żebyśy mogli za siebie trzymać kciuki o wlaściwej porze. No i w ogóle moze będzie nam raźniej :) Każdy sposób jest dobry. Może w temacie posta data + delikwent?
  • Witam. Czy któryś z pedagogów posiada "NOWY słownik pedagogiczny" W.Okonia? Bardzo potrzebuję kilku terminów a mam problem, żeby ten słownik zdobyć :( Może znajdzie się ktoś życzliwy, kto zechce mi pomóc? Podaję terminy : - nauczanie - kształcenie - uczenie się - samokształcenie - wykształcenie - wychowanie Z góry bardzo dziękuję!:)
  • Chciałam zapytać bardziej doświadczonych - czy wypada napisać maila do profesora, którego chcemy poprosić o to,żeby został naszym opiekunem naukowym? Chodzi mi o takie ogólne zapytanie czy w ogóle wyraziłby chcę. Nie chcę iść do niego na dyżur, gdyż zawsze czeka tam w kolejce min. kilkanaście osób i bierze zazwyczaj po kilka do gabinetu, więc nie ma szans na spokojna rozmowę. Tak się więc zastanawiam czy nie lepiej wstępnie porozumiewać się mailem. Jakie macie doświadczenia. Aha...
  • Nie potrafię się zmobilizowac do systematycznej pracy nad swoim dr:( Przewód mam otwarty, egzaminy zdane, a z pracą jestem daleko w polu. Zasiadając do pisania, myślę tylko o tym, że promotorowi znów się nie spodoba, że za mało książek, że kolokwia nie sprawdzone, że rozdział do publikacji katedralnej nieskończony itp. Nie potrafię się zorganizowac:( Macie jakis system pracy? Podrzuccie kilka pomysłów, proszę, jak systematycznie pisac i nie szukac wymówek.
  • Hej. Ile czekaliscie na obrone od czasu splyniecia jednej/obu recenzji? U mnie jest tak ze przychodzi jedna recenzja = moge zdawac egzaminy. Tyle ze termin i komisje wyznaczy sie *po* splynieciu tej recenzji.
  • Witam, czy istnieje coś takiego? czy pracując na etat w firmie mogę powołać się na coś (co?) żeby otrzymać urlop na czas egzaminów i obrony?
  • Jak zmusic sie do pisania doktoratu.Mam termin do konca czerwca.Jestem na poczatku drogi, czyli 20 stron.Nie wiem jak sie zmusic, aby zaczac pisac.Jakie macie metody?Dzieki za rady.
  • Oddałam pracę pod koniec września. Czekam na obie recenzje. Od nich będzie zależeć zatrudnienie. Do tego czasu mam związane ręce - ani nie mogę zacząć czegoś nowego ani nie jestem pewna przyszłości w nauce;) Powiedzcie, ile czekaliście na recenzje? Jak sobie wtedy radziliście (także organizacyjnie)? Będę bardzo wdzięczna za odpowiedzi.
  • Mam takie pytanie: czy doktorant dostaje dostep do recenzji jak tylko ona splynie, czy jest na to jakas procedura w stylu "otrzymuje na n dni przed wyznaczonym terminem obrony" etc?
  • Mam takie pytanie. Wczoraj w szkole poinformowano nas ,że zostało zatwierdzone nowe zarządzenie odnośnie studiowania na kierunku Informatyka rokV uzupełniające mgr UŁ. 1.Sa tylko dwa terminy egzaminu. Następny to już komis. 2.Zniesiono sesje poprawkowa. 3.Zniesiono również możliwość warunkowego zaliczenia roku w przypadku nie zaliczenia jednego przedmiotu. 4.Dotej pory studia uzupełniające trwały 2 lata a teraz od 20004/2005 2,5 roku. 5. W tamtym roku jeśli ktoś nie zliczył ja...
  • Nie moge sie zabrac do roboty!! Niech mnie ktos przymusi, da przyslowiowego "kopa", albo co bo czas ucieka, a ja sie rozdrabniam na szczegoly...:( Poprosze o zdyscyplinowanie niepokornej doktorantki
  • jak wiadomo, pracownicy naukowi pelnia raz w tygodniu dyzur dla studentow. Czy ktos z was wie, czy jest to prastary zwyczaj, przestrzegany dobrowolnie przez pracownikow, czy tez dyzur jest obowiazkiem pracownika - jesli tak, to gdzie jest napisane, ze pracownik naukowy musi pelnic dyzur, gdzie jest napisane, jak czesto, jak dlugo musi siedziec - ja nie mam tego w umowie o prace, nie ma tego w zadnych regulaminach pracy przyjetych na uczelni. Jak ktos ma pol etatu, to moze krocej siedziec?
  • Hej, jestem na 1 roku stacjonarnych doktoranckich, dlatego tez jestem troche swieza i nie wiem jak rozwiazac jedna kwestie. Niedlugo zaczyna sie 2 semestr, w ktorym mam odpracowac moje 90 godzin dydaktycznych. Moje sprawy poukladaly sie tak, ze mam wazny wyjazd zagraniczny (sprawy prywatne) i nie moge byc na uczelni. Moje 90 godzin jest w ramach praktyki dydaktycznej, zadne tam pol etatu czy cos w tym stylu. Musze zostawic studentow na na tydzien, a jakos w instytucie usprawiedliwic ...
  • Środek długiego weekendu, słoneczko świeci, ptaszki śpiewają, w mieście pustki, wszyscy znajomi odpoczywają, a ja siedzę przed komputerem w stercie książek i nic. Bezmózgowie kompletne. Praca rozgrzebana, termin już dawno minął (co prawda wyznaczony samej sobie, ale to i tak ciężki wstyd), ostatnie spotkanie z profesorem doprowadziło do znacznych zmian w pracy, więc powinnam siedzieć i za....lać jak mróweczka, a tu niechęć totalna. Zamiast pisać, rysuję, a czas upływa. Ludzie, proszę, z...
  • czy ktos z was robi moze dotkorat w niemczech, np. w Berlinie? prosze o dokladniejsze informacje jak ktos cos wie! czy nie jest za pozno jak zaczne teraz to zalatwiac? w sumie semestr zaczyna sie tam dopiero koniec października...
  • Witam, chcialabym zlozyc w tym roku podanie o grant promotorski, tylko nie wiem, czy nie jest juz dla mnie za pozno,tzn obecnie koncze III rok studiow, czytalam, ze 6 miesiecy czeka sie na sama decyzje, potem jeszcze jakies papierkowe sprawy, a ja w czerwcu 2009 chcialabym sie bronic.
  • Hej, czy znasz dodatkowe możliwości zdobycia pieniędzy z różnych fundacji, stowarzyszeń dla doktorantów? Nie mam na myśli typowo naukowych grantów, np. KBN, czy już raczej były KBN. Pozdrawiam
  • Jak widać z postów na forum istnieje wiele różnic między pracami ścisłymi i humanistycznymi. Podobnie, uczelnie kierują się różnymi zasadami. Ja nie jestem już zszokowana, bo przejrzałam na oczy (a byłam nieźle zaślepiona i nieświadoma ;-)))) jakiś czas temu dzięki mężowi, który bronił humanistyczna magisterkę i innemu zaprzyjaźnionemu forum. Ale może by tak dla ogólu podzielić się naszymi spostrzeżeniami co do pisania prac i ich obrony. Tylko bez złośliwości, potraktujmy to jako wymian...
  • Jak odpowiadać na krytykę/uwagi recenzentów, komisji itp.? standardowe zdania itp. Help!
  • generalnie za 2 tyg. mogę otworzyć przewód (jak zdązę złozyć papiery, mieszkam i pracuję teraz 500 km od swojej uczelni). Co się stanie jeśli nie złożę i nie otworzę przewodu? czy bedę mogła w przyszlości wrócić na studia? może mieliście takie doświadczenia? Jestem zupełnie w kropce, bo szkoda zmarnować ostatnich trzech lat:((((

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się