Dodaj do ulubionych

Sterylka kotki

29.06.20, 17:11
Czy można sterylizować kotkę gdy jest w permamentnej ruji? Maleńtas jak zaczęła w kwietniu to do dziś " śpiewa" . Mogę już jezdzić autem ( złamałam nogę w biodrze rok temu) chyba wet się otworzyła ale nie wiem czy jest sens się umawiać, bo oczywiście trzeba telefonicznie
Obserwuj wątek
    • mysiulek08 Re: Sterylka kotki 29.06.20, 18:05
      zadzwon do weta i zapytaj, mozliwe ze bedzie potrzebne podanie povery na wyciszenie i wtedy ciac

      mialam taka jedna, male to bylo i wetka nie chciala ciac dopoki nie bedzie wazyc chocby 1kg, a weta to kastratorka idealna, ciachala wszystko! no i Kropka zaczela ruic i nie chciala przestac (razem z siostra), o i le Przecince udalo sie podac hormony, tak dzikusowi Kropce nie i koniec koncow byla ciachnieta w rui, ale powtarzam, weta z wielkim doswiadczeniem w sterylizacjach
      • wiesia.and.company Re: Sterylka kotki 29.06.20, 20:10
        Tak, trzeba uspokoić proverą. W mojej klinice jest dwóch lekarzy, którzy wykonują sterylki. Kastracje mogą wykonać wszyscy, ale do sterylki (Leosia miała nawet aborcyjną) potrzeba dobrego chirurga (jeden to nawet jest chirurg położnik). Mogę w razie czego podać namiar. Moja klinika jest czynna cały czas, nie zamykali działalności.
      • babcia47 Re: Sterylka kotki 29.06.20, 21:50
        Wetka moja.też specjalizuje się w sterylkach i ponoć jest w tym dobra a maleńtas ( Werwa) ma 2,5 kg . Zważyłam na wadze kuchennej. Zadzwonię . Sama nie miałam z nią kontaktu, bo przez ostatnie 1,5 roku syn ogarnial mojego psa ale mała bała się wszystkich obcych i jsk przychodził wciskała się pid szafkę w kuchni (10 cm) i pół godziny pi jego wizycie nie wychodziła. Nie było szans by mógł załatwić tak piważny xabieg... ale teraz już czas najwyższy bo się mała męczy o mnie nie wspimnę
    • babcia47 Re: Sterylka kotki 31.07.20, 17:21
      Sterylny za miesiąc. Udało się skontaktować z wetem po urlopie. Musimy najpierw wyciszyć hormonów, wezmę je w środę gdy Frankowi wytniemi wilcze pazury, pisałam o nim w innym watku. W związku ze sterylką mam pytanie: jak długo koteczku dochodzi do siebie po takim zabiegu, czy wymaga szczególnej opieki? Kiedyś czytałam, ze powinna mieć specjalny kubraczek chroniący ranę jeżeli tak gdzie to kupić?
      • mysiulek08 Re: Sterylka kotki 31.07.20, 19:34
        to zalezy jakie bedzie ciecie, jesli boczne (polecam) to nawet po paru godzinach co niektore panny smigaly

        jesli brzuszne, co sporo dluzej, bo to jednak wieksza operacja, u nas tylko Kicia.Yoda miala takie ciecie

        a kubraczek, to tez zalezy, nosila Leia/Miki i Celinka, bo obie bawily sie petelkami, Celinka na tyle skutecznie, ze musiala byc ponownie szyta, ale ona miala wieksze ciecie bo byly juz poczatki ropomoacicza

        co do kubraczka to napewno da sie kupic u weta ale to jest proste do zrobienia w domu, kawalek rekawa koszulki bawelnianej, dziurki i troczki smile

        a tu jest jeden z watkow kubraczkowych:
        forum.gazeta.pl/forum/w,10264,155104250,155104250,To_juz_jutro.html#p155105995
      • mysiulek08 Re: Sterylka kotki 31.07.20, 19:36
        a po samym zabiegu najlepiej jak zostanie w transporterze, otulona kocykiem i termoforem albo butelka z ciepla woda, narkoza obniza tem ciala, transporter okryty kocem, zeby miala cisze i spokoj zanim nie dojdzie do siebie

        moze wymiotowac, dobrze jakby szybko zaczela pic, jedzonko to raczej miekki pasztecik

        a potem to juz z gorki :
      • babcia47 Re: Sterylka kotki 03.08.20, 20:50
        Za miesiąc, najpierw wyciszanie hormonkami. Mam je odebrać pojutrze gdy Franek będzie miał zabieg. Maleńtas od tygodnia nie śpiewa ale to chyba nie ważne, bo potrafiła mieć od kwietnia 2 tygodnie przerwy a potem nawrót. Powiem wetowi ( okazało się, ze to jednak facet) może podejmie inną decyzję. Martwi mnie, ze ona taka malenka a od tej permanentnej rujki chyba jeszcze schudła, muszę ją zważyć. Próbuję ją trochę podkarmić
        • babcia47 Re: Sterylka kotki 03.08.20, 20:58
          Nie śpiewa i zrobiła się baardzo spokojna. Kupiłam kociastym poduszeczki wypełnione kocimiętką i walerianą.. może od tej ostatniej? Brzy odbiorze prezentu było istne szaleństwo
            • mysiulek08 Re: Sterylka kotki 04.08.20, 04:06
              chuchro jest smile ale do ciecia sie nadaje, wazy wiecej niz torebka cukru smile

              oj, tak te poduszki z waleriana (sa jeszcze myszy i inne) to jest szal cial po prostu, niestety kilka mi na granicy SAG zatrzymal sad bo w srodku orkisz byl a to wielkieee niebezpieczenstwo, bo jeszcze wysieje i zaglada bedzie...

              oddali puste...
              • babcia47 Re: Sterylka kotki 05.08.20, 14:10
                Umówiona na 17- tego, cięcie będzie brzuszne, bo usuną macicę A nie tylko jajniki, tyle że zamkną ją szwem kosmetycznym, śródskórnym i nic nie będzie wystawać na zewnątrz. Kubraczek mogę przygotować ale raczej nie będzie potrzebny..muszę jej podawać jeszcze poverę , choć chyba wreszcie skończyła rujkę.
                Frankowi się udało, pod głupim jesień obcięłysmy mu pazury, okazało się, ze wyrwał sobie ten wyrośnięty wilczy pazur i odpusciłysmy sobie usuwanie wilczych pazurów. Mieli zresztą spore opóźnienie i masę klientów bo ich jakąś kontrola naszła i czas zajęła

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka