Dodaj do ulubionych

Sucha karma?

15.03.07, 21:21
Słuchajcie, mój Gustaw, jak wiecie skończył osiem lat i ostatnio bardzo
grymasi jeśli chodzi o jedzenie. Mięso nie, polędwiczka nie, szyneczka nie...
boszzz. Za to coś go porąbało i zaczyna ujadać się suchą karmą. Powiedzcie mi
proszę, która karma wg. Was jest najlepsza ( w miarę niedroga ). Podobno
pedigree to najgorsza z możliwych. Nie znam się na tym i proszę o pomoc.
Obserwuj wątek
    • deodyma Re: Sucha karma? 16.03.07, 07:55
      moje psiaki zajadaja sie sucha karma o nazwie Frolic. pedigree je tylko Fincia.
      jesli chodzi o Frolic to ma ona forme takich kułeczek i jest miekka. kup mu na
      probe tej karmy na wage w sklepie zoologicznym. jest jeszcze Mini Frolic. ale
      jest twardsza od tej pierwszej.
        • iranda Re: Sucha karma? 16.03.07, 21:08
          No właśnie, chappi kupiłam na próbę, a frollica polecili mi znajomi:) Dzięki,
          wiedziałam że na Was mogę liczyć. W tym chappi muszę mu kroić te większe
          kawałki, ale je jakby nie wiem jakie rarytaski dostawał, a ile ma werwy po
          posiłku:))) oki, spróbuje frollica jak skończy chappi.
          • hermal Re: Sucha karma? 17.03.07, 10:35
            Dawałam Frolik,ten miękki,ale dostawała takich "wyprysków" na całym ciele.Po
            konsultacji z wetem przeszłam na Mini Adult firmy Royal Canin.Najpierw na
            spróbowanie -jadła chętnie ,a potem już zaczęłam kupować na stałe.Co prawda nie
            jest taki tani bo kosztuje 35 zł za 1,5 kg paczkę ,ale jak nie ma już alergii
            po tym to wolę dawać ten lepszy.Nie wychodzi mnie az tak drogo,bo nie jest az
            taka "chłonna" a i w porozumieniu z wetem stwierdził,że można dawać ten pokarm
            jako uzupełnienie-nadal podjada ze smakiem domowe kąski!Pedegri nigdy nie
            dostawała bo moja znajoma pracowała w firmie ,gdzie to wyrabiali i stanowczo mi
            odradziła!
    • lusiek31 Re: Sucha karma? 24.06.22, 11:42