Dodaj do ulubionych

bezsenność

IP: 213.76.63.* 23.03.01, 10:28
Od kilku lat cierpię na bezsenność. Chętnie wymienię poglądy i sposoby radzenia
sobie z nią.Ja przetestowałam kilkadziesiąt terapii.
Obserwuj wątek
    • Gość: Zibi Re: bezsenność IP: *.czestochowa.ppp.tpnet.pl 03.04.01, 01:06
      Mam ten sam problem a nie stety jestem kierowca ijak nie przespie calej nocy i
      tak musze jechac rano w droge . Bezsennosc jest wiec dla mnie koszmarem .
      Prosze o pomoc poniewaz jak dotat niemam recepty na sen .
      • Gość: ira Re: bezsenność IP: *.pfizer.com 03.04.01, 16:12
        Gość portalu: Zibi napisał(a):

> Mam ten sam problem a nie stety jestem kierowca ijak nie przespie calej nocy i
        > tak musze jechac rano w droge . Bezsennosc jest wiec dla mnie koszmarem .
        > Prosze o pomoc poniewaz jak dotat niemam recepty na sen .

Bardzo pomocnym w wielu przypadkch jest ograniczenie czasu przebywania w lozku.
        Jesli nie moze sie spac nalezy koniecznie wstac i zajac sie czyms.
        Wbrew pozorom to naprawde dziala.
        Poza tym dieta bogata w witaminy (owoce i warzywa) oraz regularne cwiczenia
        fizyczne. A przede wszystkim jesli to jest mozliwe nie martwic sie ze sie
        nie spi.
        • Gość: ira Re: bezsenność IP: *.pfizer.com 03.04.01, 16:17

I jeszcze bardzo wazna sprawa . Nie brac zadnych lekow nasennych. One tylko
          zaklocaja sen, z czasem traca efektywnosc i powoduja gorsza bezsennosc
    • Gość: Artur Moze to sleep apnea? IP: *.sasknet.sk.ca 03.04.01, 06:28

W ciagu ostatnich lat wylonila sie nowa (a dosc czesto spotykana) przyczyna
      deprywacji snu "Sleep apnea" czyli bezdech w czasie glebokiego snu. Dotyczy ona
      glownie wielu ludzi po 30 i 40 roku zycia. Niektorzy pacjenci potrafia sami sie
      zdiagnozowac: pamietaja ze w ciagu nocy budza sie i musza szybko zaczerpnac
      powietrza. Przyczyna jest zwiotczenie miesni gardla w czasie snu, a glownie w