Gość: ewak IP: 213.76.63.* 23.03.01, 10:28 Od kilku lat cierpię na bezsenność. Chętnie wymienię poglądy i sposoby radzenia sobie z nią.Ja przetestowałam kilkadziesiąt terapii. Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: Zibi Re: bezsenność IP: *.czestochowa.ppp.tpnet.pl 03.04.01, 01:06 Mam ten sam problem a nie stety jestem kierowca ijak nie przespie calej nocy i tak musze jechac rano w droge . Bezsennosc jest wiec dla mnie koszmarem . Prosze o pomoc poniewaz jak dotat niemam recepty na sen . Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: ira Re: bezsenność IP: *.pfizer.com 03.04.01, 16:12 Gość portalu: Zibi napisał(a): > Mam ten sam problem a nie stety jestem kierowca ijak nie przespie calej nocy i > tak musze jechac rano w droge . Bezsennosc jest wiec dla mnie koszmarem . > Prosze o pomoc poniewaz jak dotat niemam recepty na sen . Bardzo pomocnym w wielu przypadkch jest ograniczenie czasu przebywania w lozku. Jesli nie moze sie spac nalezy koniecznie wstac i zajac sie czyms. Wbrew pozorom to naprawde dziala. Poza tym dieta bogata w witaminy (owoce i warzywa) oraz regularne cwiczenia fizyczne. A przede wszystkim jesli to jest mozliwe nie martwic sie ze sie nie spi. Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: ira Re: bezsenność IP: *.pfizer.com 03.04.01, 16:17 I jeszcze bardzo wazna sprawa . Nie brac zadnych lekow nasennych. One tylko zaklocaja sen, z czasem traca efektywnosc i powoduja gorsza bezsennosc Odpowiedz Link Zgłoś