Dodaj do ulubionych

Psy nad Kanałkiem

08.09.17, 09:16
Dzien dobry,
Od dwóch lat codziennie biegam dla zdrowia nad Kanałkiem. Zaczynam o szóstej rano i od ponad roku widuję tam dwie panie z dwoma dużymi psami, ciemnobrązowym i czarnym. Nie znam się na rasach psów, ale mają sylwetkę myśliwskich i biegaja bez kagańców. Zimą, gdy jeszcze ciemno, obydwa są w świecących obrożach, dlatego dobrze je widać. Wiosną, latem i jesienią, jak choćby wczoraj i dzisiaj, polują na dzikie kaczki, które o tej porze - szósta rano - śpią jeszcze przucupnięte na trawnikach. Gonią za nimi i pędzą je do wody. Dzieje sie to przy pełnej akeceptacji właścicielek, a przynajmniej jednej, bo druga nie zareagowała na moje uwagi. Nie widziałem, żeby psy zagryzły jakąś kaczkę, ale prędzej czy później do tego dojdzie. Szkoda mi bezbronnego ptactwa i nie wiem, co robić. O szóstej rano wzywać straż miejską? Policję? Zanim się zjawią, obu pań juz nie będzie.
Obserwuj wątek
    • australopitekantropusik Re: Psy nad Kanałkiem 09.09.17, 08:29
      Ludziom zupełnie już odpie... na punkcie piesków. Nic do nich nie dociera. Też biegam - zawsze z gazem na kundle. Wielokrotnie się przydał...
      • Gość: lolka Re: Psy nad Kanałkiem IP: *.dynamic.chello.pl 11.09.17, 20:26
        @australopitekantropusik widzę, że żoliborzanin zmienił nick, ale styl pieniacza pozostał ;
        • Gość: zoliborzanin Re: Psy nad Kanałkiem IP: *.dynamic.chello.pl 12.09.17, 12:13
          Hallo hallo tym razem to nie ja pipeczko :P
      • Gość: Biedronka Re: Psy nad Kanałkiem IP: *.dynamic.chello.pl 11.09.17, 20:27
        rozumiem, że tym gazem to we właściciela, bo zwierzaki przecież nic nie winne, że mają nieodpowiedzialnych właścicieli
        • australopitekantropusik Re: Psy nad Kanałkiem 12.09.17, 07:04
          Nie - w kundle. Odganiam się od nich. Proste. Po co mam szukać wlaściciela ?
        • Gość: zoliborzanin Re: Psy nad Kanałkiem IP: *.dynamic.chello.pl 12.09.17, 12:15