Dodaj do ulubionych

malutka pomoc ...

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.02.07, 13:10
Potrzebuję tłumaczenia tego co jest w nawiasie. Z góry dziękuję za pomoc :)

Ich bin am (29 lutego 1992) geboren worden.
(kocham zwierzęta),(Chciałabym mieć psa),(Podoba mi się język niemiecki i
francuski)
Obserwuj wątek
    • Gość: x po francusku chyba umiesz i dlatego ten IP: *.olsztyn.mm.pl 25.02.07, 13:16
      język Ci się podoba;-) ale jak można lubić niemiecki, skoro go nie umiesz?
      • Gość: Magenta Schwan Einmalige Ekstase... IP: *.n.pppool.de 25.02.07, 13:41
        Gość portalu: x napisał(a):

> język Ci się podoba;-) ale jak można lubić niemiecki, skoro go nie umiesz?
        ~~~

Das Rauschen der Wörter in den Beiträgen des Magenta Schwanes versetzt Sie in ein einmaliges, unbeschreibliches Erlebnis. Es ist vergleichbar eines Liebesrausches, einer einmaligen Ekstase, eines Höhepunktes.

Die Ekstase (v. griech. έκστασις, ékstasis = das Außersichgeraten, die Verzückung; von εξíστασθαι, exhistasthai = aus sich heraus treten, außer sich sein) bezeichnet eine Zustandsveränderung des Bewusstseins zu gleichermaßen höchster Hingabe und höchstem Aufnahmevermögen.

(This is the place where ideas are born)

Celebrate the spirit of love. Show your sweetheart and others how much you love them
        • mazur39 nie masz ochoty na sjestę Łabudku? ;-))) 25.02.07, 14:40
          • Gość: Magenta Schwan so Geistreich! IP: *.n.pppool.de 25.02.07, 14:49

Schon gehabt. Deswegen bin ich so Geistreich!
    • Gość: tpsa42@buziaczek.p Re: malutka pomoc ... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.02.07, 15:29
      dopiero co zaczęłam się go uczyć ... mam 15 lat ale skoro nikt nie chce mi
      pomóc to trudno :(
      • Gość: misiek9631 Re: malutka pomoc ... IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 25.02.07, 16:14
        am neundundzwanzigsten Februar
        Ich liebe Tiere.
        Ich moechte einen Hund haben.
        Deutsch gefaellt mir sehr.
        Uwaga! ae- a Umlaut
        oe - o Umlaut
    • Gość: Magenta Schwan Alles Gute zum 15. Geburtstag IP: *.n.pppool.de 25.02.07, 16:14

Potrzebuję tłumaczenia tego co jest w nawiasie. Z góry dziękuję za pomoc :)

Ich bin am (29 lutego 1992) geboren worden.
      (kocham zwierzęta),(Chciałabym mieć psa),(Podoba mi się język niemiecki i
      francuski)

===========
      Ich bin am 29 Februar 1992 geboren worden.

Ich liebe Tiere. Ich hätte gerne einen Hund.

Mir gefallen die Sprachen Deutsch und Französisch.

===========

• mazur39 to już nie stawiamy kropek po liczebniku? 25.02.07, 18:52
        am 29. Februar?
        oder: am neunundzwanzigsten Februar neunzehnhundertzweiundneunzig
      • jecki.p kto nam posieka 25.02.07, 18:56
        pie.. asieka ?

j.
        • jecki.p [...] 25.02.07, 18:57
          Wiadomość została usunięta ze względu na złamanie prawa lub regulaminu.
          • mazur39 uważaj, żeby guma w trakcie nie pękła 25.02.07, 19:21
            jak będziesz pie..ł.:-))))))))))))))))))))))))
            • Gość: jecki i znowu brak prawidłowych skojarzen... IP: *.pools.arcor-ip.net 25.02.07, 19:36
              - (...)pierdołe Asieka

tera widzi??? :-)

j.
          • Gość: Magenta Schwan Schmuddelkind bleibt Schmuddelkind. IP: *.n.pppool.de 26.02.07, 12:09

[...]
            Autor: jecki.p ☺
            ~~~
            Der lernt das nie, mit Gabel und Messer zu essen! Schmuddelkind bleibt Schmuddelkind.

In God We Trust
    • Gość: Magenta Schwan Vom Magenta Schwan zu lernen, heißt ... IP: *.n.pppool.de 26.02.07, 11:59
      Gość portalu: tpsa42@buziaczek.p napisał(a):

> Potrzebuję tłumaczenia tego co jest w nawiasie. Z góry dziękuję za pomoc :)
      >
      > Ich bin am (29 lutego 1992) geboren worden.
      > (kocham zwierzęta),(Chciałabym mieć psa),(Podoba mi się język niemiecki i
      > francuski)
      ~~~
      Meine liebe tpsa42@buziaczek.p nur mit Psychologie kannst Du die Leute dazu bewegen sich zu melden.

Vom Magenta Schwan zu lernen, heißt siegen lernen!

In God We Trust

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka