Gość: yvette IP: *.* 17.01.02, 17:58 Witajcie mamusie!!!Napiszcie mi prosze cos o cesarce. Ciekawa jestem dlaczego jest glodowka,interesuje mnie wszystko o cewniku. W jaki sposob go zakladaja i jak z tym lezec, no i jak go wyciagaja??? Bez brzucha. Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
Gość: efa Re: cesarka IP: *.* 17.01.02, 18:30 a wiec najwazniejsze - nie jest zle.nie jestem lekarzem, wiec nie wytlumacze Ci fachowo po co sie robi glodowke - sadze, ze dlatego, by w razie klopotow jelita byly puste. ale z wrazenia i tak nie chce sie jesc, wiec sie tym nie martwcewnikiem tez sie nie przejmuj - nie czuje sie ani zakladania, ani sciagania. jedyne uczucie parcie na mocz chwile po zalozeniu. Po cesarce i tak lezy sie kilkanascie godzin, wiec lezy i cewnik.co jeszcze chcesz wiedziec?moze napisze jak to bylo ze mnamialam znieczulenie zewnatrzoponowe - w kregoslup. Nie bolalo, zreszta bylam tak oszolomiona, ze i tak bym pewnie nie zauwazyla. znieczulenie zlapalo mnie bardzo mocno - nie czulam kompletnie nic od piersi w dol, ale pododbno czasem czuje sie szarpanie itd (ale nie bol). Nie czulam nawet jak wyciagaja malenstwo - wiedzialam ze Smoczur jest juz na swiecie, bo glosno plakal). Potem przemniesli mnie na sale poporodowa i lezalam jak kloda - nie jest zbyt milo, mialam wrazneie, ze juz nigdy sie nie rusze. Noc byla koszmarna, ale bolal mnie nie brzuch, tylko kregoslup od lezzenia w jednej pozycji.Kilkanascie godzin pozniej, 0 6 rano kazano mi wstac - myslalam, ze zwariowali, ale jednak wiedza co robia) przez pierwsze dni bylo mi ciezko wstac z lozka, spalam w pozycji polsiedzacej, zeby moc sie podniesc w nocy do dziecka, i nie moglam obrocic sie na bok. Balam sie kichac itd., Z kazdym dniem bylo coraz lepiej. Nie pamietam kiedy przestala odczuwac jakiekolwiek dolegliwosci zwiazane z cesarka, ale dosc szybko Odpowiedz Link Zgłoś