Dodaj do ulubionych

Ambitne plany Toyoty

02.11.04, 18:43
Toyota, najbardziej zyskowny producent samochodów, jest zdeterminowana doścignąć General Motors, największy koncern motoryzacyjny na świecie jeśli chodzi o sprzedaż.

Prezydent Hiroshi Okuda powiedział wczoraj, że grupa Toyoty, która obejmuje również Daihatsu i Hino, zamierza zwiększyć światową sprzedaż do około 8,5 miliona sztuk w 2006 roku.

W takim wypadku Toyota zrównałaby poziom sprzedaży z GM, który sprzedał około 8,5 miliona pojazdów w zeszłym roku, ale zmniejsza produkcję samochodów w Stanach Zjednoczonych i w Europie.

Toyota wysuwa się na czoło przed swoimi rywalami dzięki zaawansowanej technologii, redukcji kosztów i stałemu wzbogacaniu gamy modeli, czemu sprzuja rozbudowa sieci fabryk na całym świecie.

www.samar.pl/index.html?__action=sec,4&news=6165
Chciałem zauważyć, że 20 lat temu w Detroit pekli by ze smiechu na taka zapowiedz. Dzis Topyota jest drugim producentem na swiecie i naprawde pnie sie w gore. Gdzie sa dwaj pozostali giganci? Wezcie pod uwage jeszcze i to, ze Toyota praktycznie nie miala fuzji, a np. Ford "lyknal" Mazde i Volvo, nie mowiac o malych fabrykach. Podobnie Chrysler, ktory zamienil sie w Daimler-Chrysler...
Obserwuj wątek
    • hip-hopp Re: Ambitne plany Toyoty 03.11.04, 09:06
      sherlock_holmes napisał:

      > Toyota, najbardziej zyskowny producent samochodów, jest zdeterminowana
      dościgną
      > ć General Motors, największy koncern motoryzacyjny na świecie jeśli chodzi o
      sp
      > rzedaż.
      >
      > Prezydent Hiroshi Okuda powiedział wczoraj, że grupa Toyoty, która obejmuje
      rów
      > nież Daihatsu i Hino, zamierza zwiększyć światową sprzedaż do około 8,5
      miliona
      > sztuk w 2006 roku.
      >
      > W takim wypadku Toyota zrównałaby poziom sprzedaży z GM, który sprzedał około
      8
      > ,5 miliona pojazdów w zeszłym roku, ale zmniejsza produkcję samochodów w
      Stanac
      > h Zjednoczonych i w Europie.
      >
      > Toyota wysuwa się na czoło przed swoimi rywalami dzięki zaawansowanej
      technolog
      > ii, redukcji kosztów i stałemu wzbogacaniu gamy modeli, czemu sprzuja
      rozbudowa
      > sieci fabryk na całym świecie.
      >
      > www.samar.pl/index.html?__action=sec,4&news=6165
      > Chciałem zauważyć, że 20 lat temu w Detroit pekli by ze smiechu na taka
      zapowie
      > dz. Dzis Topyota jest drugim producentem na swiecie i naprawde pnie sie w
      gore.
      > Gdzie sa dwaj pozostali giganci? Wezcie pod uwage jeszcze i to, ze Toyota
      prak
      > tycznie nie miala fuzji, a np. Ford "lyknal" Mazde i Volvo, nie mowiac o
      malych
      > fabrykach. Podobnie Chrysler, ktory zamienil sie w Daimler-Chrysler...
      >
      No nie do końca, przejęli chociażby Daihatsu... ale gigant to raczej nie był...
      A GM niedługo woda się w tyłkach zagotuje...

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka