Dodaj do ulubionych

Problem z wypróżnianiem po chemi

07.11.07, 19:33
Mój brat ma ogromne problemy z wypróżnieniem się podczas, jak również po chemii. Dostaje co 2 tyg siedmiodniowe cykle. Proszę o wskazówki czym mógłby sobie pomóc w tych okresach. Z góry dziękuje za wszelkie wskazówki
Obserwuj wątek
    • polimeraska Re: Problem z wypróżnianiem po chemi 07.11.07, 23:11
      domowe sposoby(szklanka przegotowanej wody zaraz po przebudzeniu
      najlepiej na półleząco, zanim sie wstanie z łóżka, 3x dziennie,
      przed jedzeniem:łyżka stołowa mieszanki 1:1,oliwa z oliwek plus sok
      z cytryny; suszone sliwki,morele)
      farmakologiczne sposoby: senes fix, radirex, preperat psyllium)
      nic z powyzszych mojemu tacie nie pomagało, dopiero troszke lepiej
      było po syropie lactulosum(bez recepty)no i rectanal(lewatywa),
      jeszcze ew czopki bisacodyl.
      z moich doswiadczen proponuje jeszce zrobic badania czy nie powstala
      jakas niedroznosc pokarmowa i czy nie trzebaby operacyjnie go
      udroznic(u mojego taty tez zaczelo sie od prowizorycznych zaparac
      podczas chemii...)
      pozdrawiam

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka