Dodaj do ulubionych

Pytania o zlobek

12.05.15, 16:25
Jestem zupełnie zielona w kwestiach żłobkowych i będę baaardzo wdzięczna za pomoc.

1)Czy jest jeszcze możliwość składania podań o przyjęcie od września w żłobkach publicznych? Wyczytałam, że najpóźniej można to zrobić do 15 maja, czy to prawda?
2) W sieci nie ma prawie w ogóle opinii o żłobkach publicznych i z wielu wpisów wiem, że rodzice jeżdżą do żłobków i tam wypytują o interesujące ich kwestie. Czy na takie wizyty trzeba się umawiać np. z dyrektorką/em żłobka czy wystarczy pojechać i ktoś ze mną porozmawia i pokaże mi placówkę?

Będę wdzięczna za podpowiedzi.
Obserwuj wątek
    • nothing.at.all Re: Pytania o zlobek 17.05.15, 14:54
      U nas podanie możesz złożyć zawsze w każdym czasie. O przyjęciu decydują punkty.
      Trzeba zadzwonić i się umówić i w krzewy pokażą ci placówkę. Na ogół robi to dyrektorka chyba że jej nie ka to ktoś inny.
    • mum2004 Re: Pytania o zlobek 18.05.15, 10:38
      Do 15 maja był pierwszy nabór. Składać można zawsze jednak szanse dostania się w tym momencie od września są mizerne.
      Do żłobka najlepiej podjechać, można zadzwonić i porozmawiać.

A wogóle to polecam forum żłobki
      forum.gazeta.pl/forum/f,646,Zlobki.html
      • bieniewicka Re: Pytania o zlobek 20.05.15, 14:21
        Złożyłam wniosek w styczniu. Pani dyrektorka szczerze mi powiedziała, że mając 1 dziecko czas oczekiwania w Warszawie to około półtora roku jeśli ma sie standardowe punkty czyli

1 dziecko
        mama pracuje i tata pracuje
        podatki płacone w Warszawie
        • nothing.at.all Re: Pytania o zlobek 20.05.15, 15:23
          A i tak krótko wink. Mi powiedziała ze około 2 lata przy tych parametrach. Jakby było rodzeństwo to rok z kawałkiem. Tak nam państwo pomaga.
          • kiddy Re: Pytania o zlobek 20.05.15, 15:41