26.05.08, 13:19
witam. Kto z Was leczy się w Poznaniu? I co najważniejsze u kogo i gdzie
konkretnie? Za pomocne sugestie będę wdzięczna. Pozdrawiam.
Obserwuj wątek
        • tupp Re: Poznań 26.05.08, 16:33
          wiem gdzie jest takowa placówka i publiczna i prywatna; liczyłam na wskazówki
          odnośnie jakiegoś ludzkiego lekarza.
          • bananarama-live Re: Poznań 26.05.08, 16:40
            To nic Ci nie da. Cała procedure trzeba przejsc tradycyjna droga.
            Radze wziac skierowanie od lekarza 1 kontaktu, do szpitala,tam sie
            zajma.
            Takie pogadanki z lekarzami, o kant tyłka potłuc, kazdy mówi co
            innego i w sumie nic nie wiesz.

Poza tym wiecej sie tutaj dowiesz jak od lekarza w przychodni ch. zak
            • tupp Re: Poznań 26.05.08, 17:34
              lekarz pierwszego kontaktu już był, badania były, biopsja była. Chodzi o to, że
              pochodzę z małego miasta a w Poznaniu studiuję i tu chce się leczyć. W rodzinnym
              mieście o specjalistów ciężko ( z resztą chyba jak wszędzie:))... stąd moje
              zapytanie:) mam dalej się spowiadać:P
              • bananarama-live Re: Poznań 26.05.08, 18:54
                Nie musisz sie spowiadac, ale powinienes,jesli chcesz dostac
                odpowiedz.Poza tym to forum, gdzie spowiedz jest wskazana, czesto
                pomaga.

W dalszym ciagu nie rozumiem. Byłes w szpitalu i nie zorietowałes
                sie kto jest kim? Koniak w łape i do lekarza prowadzacego - ten
                który był najczesciej przy Tobie.

Tu nie powinno sie operowac nazwiskami.
                • tupp Re: Poznań 26.05.08, 21:04
                  kobita ze mnie to po pierwsze, po drugie to sprawa dotyczy mojego lubego. Wyniki
                  badań jak dotąd ma całkiem niezłe (normy alta i te inne gady przekroczone o 30
                  ptk). I tak od badania kontrolnego do następnego..., W dodatku na badanie musi