Dodaj do ulubionych

Do aqua frigida

19.01.12, 15:35
Nie ma Maroka w kwietniu ani z Katowic ani z Warszawy-podała nam urzedniczka w Triadzie.
Przepisalam sie na Teneryfę.
Obserwuj wątek
    • africamaniac Re: Do aqua frigida 19.01.12, 17:14
      Z Berlina lata Easy Jet do Agadiru - to lot bezpośredni najblizej z Polski. Z Dusseldorfu Ryanair do Fezu. Poza tym sa jeszcze na szczęście skyscanner.pl, momondo.com itp...
      Na Twoim miejscu nie odpuszczałabym - fajną wycieczkę mozna zmontować na miejscu , w wersji all-inc również ;) Pozdrawiam
    • aqua_frigida Re: Do aqua frigida 19.01.12, 22:30
      Dzięki za informację.
      Tak się porobiło, że musiałam zrezygnować z dokonanej rezerwacji.
      Dzięki Twojej informacji, będę dochodzić od Triady zwrotu zaliczki, bo przecież jeśli nie ma wylotów w ogóle, to nie ponieśli żadnych kosztów związanych z zarezerwowaną przeze mnie wycieczką, tym bardziej, że termin imprezy był odległy.
      Potwierdzili potrącenie kosztów 10 % i zamilkli... :-)

      pozdrawiam
      :-))
    • amertillek Re: Do aqua frigida 20.01.12, 09:07
      Nie wiem jak to jest oficjalnie . Ja wymusiłam na Triadzie przyznanie że wylotu z Katowic nie bedzie (widoczne to bylo na necie ale zawiadomienie żadnego). I teraz tez ustnie dowiedziałam sie ze Maroka w kwietniu nie bedzie wcale . Oni mi zaproponowali inny termin na Maroko-czerwiec, inne miejsce wylotu i inną destynację- wybrałam Teneryfe w kwietniu za cene z prapremiery. Mogłam tez w ogole zrezygnować ale zależało mi na wyjeżdzie w kwietniu a na Teneryfie nie byłam.
      • deoand Re: Do aqua frigida 20.01.12, 13:56
        Coś ta Triada schodzi na psy jednak - co prawda od dwóch lat nie jeżdżę z Triadą ale poprzednio jeździłem z nimi regularnie i wszystko było ok tzn na 7 + 7 a teraz jakos kiepsko . Ciekawe wtedy w necie było wielu krytykantów Triady ale ja nie odczułem jakis uchybień z ich strony a najtańsi byli - teraz jest mniej krytyki na forum ale jak juz to usługi coraz gorsze !
        • aqua_frigida Re: Do aqua frigida 20.01.12, 17:40
          No, może mi się uda czegoś dowiedzieć, również. :-))
          Najpierw zapytam, a później będę "drążyć".
          Co prawda, machnęłam już ręką na te 10%, ale spróbować mogę.
          :-))

          pozdrawiam
        • deoand Re: Do aqua frigida 11.05.12, 11:02
          Sorry tu aqua nic nie pomoże , po prostu juz nie ma TRIADY - bankructwo i likwidacja - jest ponoc jeszcze Sky Club / spółka siosta czy córka czy jak tam ja zwał / o ile tez nie padnie !!!!
          • aqua_frigida Re: Do aqua frigida 13.05.12, 20:21
            Utknęłam w realu, po powrocie i prawie nie zaglądam na forum. Totalny brak czasu. :-)

            Impreza z Triadą, a właściwie z Sky Club była bardzo udana, bez żadnych wtop. Wróciłam zadowolona. Wszystko w jak najlepszym porządku.
            Mówię tutaj o moim kwietniowym rejsie po Nilu.

            pozdrawiam
            :-)

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka