asiuniaa36 16.09.07, 15:10 Czy mając CHAD mogę być wierna?Czy potrafię kochać tak do bolu? Od kilku miesięcy zadaje sobie te pytanie i przyznam szczerze-odpowiedzi zmieniają sie jak chorągiewka na wietrze....dlaczego? Odpowiedz Link Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
asiuniaa36 Re: Wiernosc 16.09.07, 21:57 Przepraszam,ze taki temat zaczęłam...tak mnie naszło,a zaśmiecam tylko forum. Pozdrawiam cieplutko Odpowiedz Link
aurelia_aurita Re: Wiernosc 16.09.07, 22:17 nie zaśmiecasz. temat ciekawy i ważny. ja akurat się nie wypowiem, bo w temacie związków nie mam doświadczenia. mam nadzieję, że kiedyś będzie mi dane sprawdzić w praktyce, czy potrafię być wierna... Odpowiedz Link
lolinka2 Re: Wiernosc 17.09.07, 09:40 nie wiem, czy potrafię... na ogół "technicznie" tak, kiedyś przez kilka tygodni 'zaniepotrafiłam', potem teoretycznie wszystko do normy wróciło, teraz... teraz technicznie też, tzn. sypiam wyłącznie z własnym mężem, o innych w tym kontekście nie rozmyślam, ale jest to zdecydowanie kwestią świadomego wyboru i pracy nad sobą niż porywu serca. Nie wiem, czy tak to miało wyglądać, czy inaczej, bo nie potrafię być obiektywna niestety. W każdym razie w kontekście emocjonalnym... z tą wiernością bywa różnie. Odpowiedz Link
obecna57 Re: Wiernosc 17.09.07, 19:32 Witam! Ciągle jestem jeszcze w szoku po Twoim wpisie dotyczącym dzieci, zwłaszcza 3 letniej córeczki. To chyba nad tą miłością trzeba popracować. Może na siłę udawaj czułość a uczucie przyjdzie z czasem. Wybacz szczerość. Odpowiedz Link
asiuniaa36 Re: Wiernosc 17.09.07, 20:10 Obecna57-szczerość przede wszystkim.Ale chyba mnie źle zrozumiałaś...Nie chce sie tłumaczyć.Kocham moje dzieci najbardziej na świecie-są sensem mojego życia,a dwójkę starszych wychowałam sama(po śmierci męża).Odkąd nie pije mam z nimi doskonały kontakt,jak i z najmłodsza milusińską.Post o którym mówisz pisałam w depresji...Od dwóch tygodni biorę antydepresant i czuje sie lepiej.Pozdrawiam Odpowiedz Link