Dodaj do ulubionych

PCO a popęd

29.10.02, 15:52
Czy PCO może powodować zmniejszenie popędu seksualnego? U mnie spadł niemal
do zera. Wydaje mi się, że parę lat temu jeszcze nie było tak źle. Co robić?
Zaczęłam właśnie brać Diane-35. Czy to może pomóc? Czy inne dziewczyny z PCO
też cierpią na obniżone libido? Odezwijcie się!
Obserwuj wątek
    • ka2ma Re: PCO a popęd 29.10.02, 19:39
      Hmm ten post mnie zainteresowal... lecze sie z powodu PCO rok... i rzeczywiscie
      zauwazylam u siebie znaczne obnizenie swojego popedu. Moze wlasnie w tym tkwi
      tego przyczyna ?? Pani doktor prosimy o rade. Co do Diane-35 bralam 3
      opakowania teraz przestalam nie wiem czy Diane-35 cos zmienilo... Przy tym leku
      trzeba uwazac poniewaz w wielu przypadkach moze "powodowac" stany depresyjne.
      Pozdrawiam
    • komputer4 Re: PCO a popęd 30.10.02, 11:56
      normalnie masz wiekszy niz normalne kobiety, bo masz
      wiecej testosteronu, odpowiedzialnego za poped. biorac
      tabletki antykoncepcyjne, majace na celu zbic Twoj za
      wysoki poziom hormonow meskich, obniza sie (niestety)
      libido lub prawie zanika. tyle moich obserwacji.
      • 26ka Re: PCO a popęd 30.10.02, 12:22
        Nie w tym rzecz. Diane-35 dopiero zaczęłam brać. A zmniejszenie popędu
        zauważyłam już od dłuższego czasu. Mam wrażenie, że to postępuje równolegle
        wraz z chorobą. Interesuje mnie, czy istotnie moje obserwacje mogą być
        prawdziwe (tzn. czy PCO wpływa na zmniejszenie popędu i czy Diane może mi
        pomóc, a jeśli nie Diane, to co?).
    • monika.antepowicz Re: PCO a popęd 31.10.02, 12:45
      Wydaje mi się,że w pco ze względu na podwyższone poziomy androgenów popęd
      płciowy powinien być raczej wzmożony , a nie obniżony.Moze ze względu na
      rozpoznanie cierpi Pani na depresje?

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka