21.08.06, 23:11
Muszę wam powiedzieć, że od 2 tygodni biorę sterydy i dość dobrze się czuję.
Czy ktoś z was brał i jakie miał samopoczycie i ulgę w bólu, no i oczywiście
chciałabym wiedzieć jakie miał skutki uboczne działania tych sterydów.
Dostałam najmniejszą dawkę na 2 tygodnie.
Obserwuj wątek
    • krystianch1978 Re: Sterydy 22.08.06, 10:44
      Elo
      Od 2 lat męczę się z Fibro, choć oficjalnie jeszcze nikt jej w moim przypadku
      nie zdiagnozował, ale mi akurat starydy nie pomogły.
      Z kolei Myalgan jest tak obleśny w smaku, że ciężko mi się do niego przekonać -
      wiesz przypadkiem czy to działa?
      Pzdr
      Krystian
      krystian1978@wp.pl
      • jagoda85 Re: Sterydy 22.08.06, 20:19
        Poszukaj sobie dobrego reumatologa. A tak wogóle to skad jesteś, jeśli z
        Krakowa to mogę ci dać namiar na dobrego reumatologa. Próbowała zażywać
        Myalgan, ale dla mnie to dość droga sprawa. Zażyłam jedno opakowanie, ale
        szczerze mówiąc nie czułam żadnej poprawy. Pozdrawiam.
      • myalgan Re: Sterydy 09.12.06, 04:12
        Grzecznie pytam dlaczego jestem oblesny w smaku? Co masz na mysli?
        A o jakie dzialanie pytasz? Pozdrawiam.Mi tez jest bardzo ciezko!
      • myalgan Re: Sterydy 09.12.06, 04:22
        Ale jaja teraz to wszyscy sie posmiejemy.Moj login to "myalgan'
        Jak juz zdazylam odpisac na wypowiedz krystianch1978 ze jestem oblesny i nie ma
        domnie przekonania to zauwazylam na datowniku ze to nie o mnie chodzi.Myalgan
        to tez lek(fakt jest do niczego)Ja przyjelam ten login bo wszystkie hasla
        ktore wybieralam byly zajete.Wiec przepraszam za pomylke.
        A ja jestem super babka Tyle ze bardzo zmeczona i obolala.
        Sterydow jeszcze nie bralam ale zanosze sie z zamiarem zastosowania.
      • myalgan Re: Sterydy 09.12.06, 07:34
        No i wlasnie czytalam twoja wypowiedz kilka razy i nie załapalam ze to o lek
        chodzi wlasnie od jakiegos czasu trudno mi zebrac mysli i normalnie
        funkcjonowac,jak widzisz na zalaczonej odpowiedzi do ciebie.Tak,tak ale mam
        luki w mozgu.
          • jagoda85 Re: Sterydy 09.12.06, 12:52
            Trochę mnie pocieszyłyście w sprawie tych luk pamieciowych, jeśli oczywiście
            tak to moZna nazwać. Ja mam kłopoty z pamiecią już od 12 lat, ale cały czas
            zwalałam to na karb starzenia się, i podwyższonego cholesterolu, a co za tym
            idzie miażdżycy. Niemniej jednak od jakichś 3 lat z moją pamiecią jest coraz
            gorzej. Dobrze wiedzieć, że nie tylko u mnie.
          • myalgan Re: Sterydy 10.12.06, 03:52
            ivee83 dzieki za pocieszenie.Ale mi glupio bylo zeby jednego zdania nie
            zrozumiec?
            No stalo sie.Teraz uwazniej czytam.Pozdrawiam wszystkich.
    • ewax100 Re: Sterydy 22.08.06, 13:51
      Ja biore sterydy w postaci jednorazowego zastrzyku DIPROPHOS co kilka
      miesiecy.Czuje sie po tym znacznie lepiej,nie odczuwam sztywności porannej i
      nieraz nawet kilka tygodni mam ulgę.A jaki steryd Ty bierzesz?
      • jagoda85 Re: Sterydy 22.08.06, 20:26
        Ponieważ mam "rzut" rogówki i żadne leki okulistyczne nie skutkowały, to
        okulistka zasugrowała mi, że powinnam spróbować sterydy, ponieważ ja nie
        toleruję Diclofenacu w żadnej postaci. Reumatolog dała mi Metypred 4 mg mam
        zażywać tylko 2 tygodnie, za trzy dni kończę kurację. Jak narazie to rogówka
        się cofa, a ja czuję się lepiej. Nie wiem tylko, co będzie jak skończę brać
        steryd, czy bóle mięśni i stawów nie wrócą?
          • jagoda85 Re: Sterydy do jagody 85 10.12.06, 14:12
            Tak jak napisałam wcześniej, brałam Metypred 4 mg w tabletkach. Brałam go przez
            2 tygodnie. Czułam się po nim bardzo dobrze, ale brałam go w sierpniu. Niestety
            teraz nie czuję się dobrze. Bardzo bolą mnie mięśnie przedramion. Teraz właśnie
            biorę na te mięśnie diadynamic. Jestem już po 4 zabiegu, a mam wziąć 10. Jak
            narazie to jest jeszcze większy ból, ale to jest normalne. Dopiero 2 miesiące
            po rehabilitacji jest trochę lepiej. Zawsze to lepsze niż zażywanie leków.
            Pozdrawiam.
      • myalgan Re: Sterydy do ewax100 13.12.06, 03:51
        Witam wczoraj bylam u lekarza pierwszego kontaktu.Opowiedzialam o DIPROPHOS-
        ie.Pani doktor przepisala mi je.(wie jak dlugo juz cierpie i ilu specjalistow
        odwiedzilam)Wzielam zaraz pierwsza dawke 1mg.Ale dzis dalej zle sie
        czuje.Powiedz ewax100 po jakim czasie zaczyna dzialac ten lek?

        A moze to znowu byla cicha nadzieja na zmniejszenie bolu?
        Mam jeszcze 6 ampulek ktore mam brac co 2-3 tygodnie.
        • ewax100 Re: Sterydy do ewax100 13.12.06, 10:31
          Jak to?jak Ci przepisała?ja biore 1 zastrzyk na 3 miesiące.Poczatkowo a biore
          to juz z 6 lat brałam co 6 miesięcy 1 zasztrzyk.Zastrzyk działal tak na 3-4
          dzieć.Wyrażnie zauważyłam ze więcej sie po nich oddaje moczu.Nogi od kolan
          które miałam opuchnięte zupełnie sklęsły.Kiedys miałam przepisany jeden a po 3
          tygodniach drugi ale nie było potrzeby to drugiego nie wzięłam.Musisz sama
          wypróbować jakie bedzie działanie u Ciebie?Napisz proszę czy Ty tez masz biały
          język z nalotem nie do zmycia,czy boli cie głowa,odczuwaz słabość,jakby
          powietrze nie dochodziło?Pozdrawiam
          • myalgan Re: Sterydy do ewax100 14.12.06, 05:06
            Dlaczego pytasz jak lekarz mi przepisal zastrzyki?
            Porozmawialam znim o naszych dolegliwosciach,spytalam wlasnie o te zastrzyki i
            powiedzial ze to tez moze zmniejszyc nasilenie bolow i poprawic stan mojego
            zdrowia.Mam je brac co 3 tygodnie lub w miare nasilenia choroby.
            Dzis tak jakbym lepiej sie czula.
            Jezyk mam normalny.Slabosc odczuwam i bezdech niekiedy przu zdenerwowaniu,lęki
            same przychodza i wtedy tez mam bezdech i ogromny stach wlasciwie przed
            niczym.Przychodzi kiedy chce,staram sie wtedy polozyc i zasnac na
            chwile.Niekiedy sie udaje,spokojnie oddycham licze pelne oddechy i uspakajam
            rozkolatane cialo.
            Po tylu latach wiem ze nic mi nie grozi przy ataku strachu,wiem ze nie umre,Ze
            wszystko po czasie znowu wroci do normy Nie dojadam zadnych lekow przy takich
            atakach bezdechu nic to nie daje a wiem ze przejdzie.Przy takich atakach nie
            potrafie nawet logicznie myslec.W domu jest latwiej opanowac taki lęk, na
            zewnatrz zaczynam sie wszystkiego bac.Nie poznaje wtedy ludzi a jak bym miala z
            kms rozmawiac to robie sie sztywna mam dreszcze,umieram ze strachu.Staram sie
            nie wychodzic sama z domu bo to na zdrowie mi nie wychodzi.
            • ewax100 Re: Sterydy do ewax100 14.12.06, 13:42
              Jesli moge poradzić to nie bierz zastrzyków co 3 tygodnie.Wzieąłas jeden i
              zaczekaj jesli bedzie lepiej to się wstrzymaj.Po co na darmo brać.Wez wtedy
              kiedy gorzej sie poczujesz.Pisałam juz ze ja poczatkowo brałam co 6 miesięcy-1
              zastrzyk.Napisz jak sie czujesz.Pozdrawiam
              • myalgan Re: Sterydy do ewax100 15.12.06, 03:51
                ewax100.Oczywiscie ze sie wstrzymam przed nastepnym zastrzykiem, jak bede sie
                dobrze czulaZ lekami ktore biore na stale postaram sie tez powoli zegnacPo
                zastrzyku czuje sie dosc dobrze moze nawet bardzo dobrze.Nie wiem czy to
                zastrzyk czy swiadomosc tego ze mialo byc lepiejale poprawilo sie.Wczoraj nawet
                umylam okna,nie pocilam sie i dzis wstalam wypoczeta,co przez ostatni okres
                bylo marzeniem.Sen sie nie poprawil wstalam o 2;00 nie zasnelam juz.Ale
                wspaniale jest uczucie gdy nic nie boli.Nogi troche szarpia ale ogolnie jest
                ok.Pozdrawiam.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka