Forum Zdrowie Dieta Dieta South Beach
ZMIEŃ
      kolacja

    kolacja

    (48 wyników)
    • O której jecie kolacje jesli wogóle jecie??...Bo ja jak jem obiad ok 17 to tak ok. 22 juz mnie ssie;p...
    • Wiecie co?? Przedwczoraj na śaniadanie jadłam jajka, bo tak mi się chciało. Wczoraj jadłam jajka, bo zaczęłam dietę i tak wyszło. Dzisiaj jadłam jajecznicę, bo jestem na diecie ... i tak wyszło... Wczoraj na kolację jadłam sałatkę z tuńczyka, którą chyba zjem też jutro na śniadanie, bo jajka zaczynają mi brzydnąć no i nie nadążam z kupowaniem, bo tu 5 dorosłych osób z nich korzysta... Jak przeglądam jadłospisy i przepisy to wychodzi, że zostają ... jajka ew. sałatki ;/ I tak sobie myślę, że j...
    • mam takie pytanko, co jecie na kolacje i mniej wiec o ktorej jest Wasz ostatni posilek? ja staram sie jesc o 18, max. 19, ale potem jestem strasznie glodna (chodze spac o 23-24). na noc napychac sie nie chce. co radzicie?
    • Witam, zaczynam od jutra, mam nadzieje ze sie uda, licze na wsparcie. pozdrawiam
    • s:serek z pomidorem.. obiad..sałatka z ogórka kiszonego i cebulki i gotowana czerwona kapaustka k:szklanka soku pomidorowego 3 migdały( nie wiem czy dozwolone)
    • Hej wszystkim, u mnie trzeci tydzien waga stoi, co juz mnie powoli wkur..a. Owoce ograniczone, warzywa na potege. Widze roznice - poprawila sie perystaltyka jelit, waga NIC. Nie chce tego tak zostawic, chce dzialac. Pomoc sobie i wymyslilam, ze porosze was wszystkich o wasz jadlospis. Przykladowy, przecietny np. z wczorajszego dnia. Co jedliscie, mniej wiecej o ktorej (lub w jakiej kolejnosci), ile? Przeanalizuje, porownam, policze, MOZE TEZ TAK ZJEM... Prosze napiszcie mi, ...
    • tak sie pytam zciekawosci, bo wiedze tu watki ale sa ta watki jednodniowe, w linkach jakie posaidam odnosnie sb sa listy produktow ktore mozna, tych ktorych nie mozna... gdybym znalazla przykladowego jadlospisa co mam zjesc o ktorej godzinie to by było super;) moze bym sie wreszcie zdecydowała? bo tak myslec nad posilkiem, zakupy, i jeszcze go przygotowywac to troszke pracochłonne:/ dziewczynki niepisze z wasz zadna bloga o diecie? nie zapisujecie co jadlyscie kazdego dnia podzcz...
    • Przemęczyłam się 2 tygodnie na fazie 1, zeszłam z 62 kg do 59. Pod koniec fazy 1 dostałam okres tydzień wcześniej pomimo tego, ze biorę pigułki anty, ale kobiety na anglojęzycznych forach pisały, że to się zdarza. W tym czasie dodałam do diety 1 pełnoziarnistą bułkę dziennie (pół na śniadanie i pół na kolację) i zaczęłam tyć w tempie 0,5 kg dziennie. Na początku myślałam, że to wahania wagi związane z miesiączką, ale okres mi się prawie kończy, a ja dzisiaj rano ważyłam 60,5 kg. Jes...
    • Witam, zachęcona Waszymi sukcesami postanowiłam i ja. Coby jednak wytrwać, zamierzam codzienni wpisywać swoje porażki i sukcesy. Bardzo proszę o korekty i rady co dalej. Pozdrawiam ivis
    • Witam serdecznie od czterech dni jestem na I fazie SB. Może ktoś jest na takim samym etapie jak ja lub podobnym i ma również dużo do zrzucenia? Często czytam fora, ale w końcu odważyłam się sama napisać, bo uważam, że to świetna pomoc przy dietowaniu:) Pozdrawiam
    • jak to jst z tą ilością zjadanego żarełka? w książce przeczytałam, żeby nie chodzić głodnym, ale obawiam się, że chociaż stosuję ściśle reguły jakościowe, to przesadzam z ilością. dzisiaj np. zjadłam: śniad: plaster szynki, pół pomidora, kawa z mlekiem0% przekąska: odtłuszczony camembert obiad: maleńka surówka z kiszonej kapusty, dwie głowki brokuła przekąska: trójkącik serka light kolacja: UWAGA: surówka z sałaty lodowej 1/4 główki, pomidora 1, rzodkieki 1, piersi z kurczaka 125 g...
    • no to po 2 tyg zagranicznych wojaży i niebezkarnego obżerania sie croissantami mam wielki powrót :) wracam od jutrra do 1 fazy. dziś na pożegnanie zjadłam... hm... 6 jabłek :) od jutra tu bede wpisywać co zjadłam :)
    • witam, mam nadzieję, że wasza wspolnota będzie dla mnie jakąkolwiek motywacją, bo zaczynałam sb chyba 3 razy i padalam po kilku dniach; będę- śladem innych dziewczyn-zapisywac moje menu, nie liczę na wsparcie, ale na ocenę i rady. Dzięki. Całuję grupę w czoło.
    • moje menu(37)

      Witam! Jako, ze mam teraz wiecej czasu, a po dzisiejszym niefortunnym wazeniu musze sie bardziej pilnowac, bede wam co dziennie pisac co zjadlam! Jesli zauwazycie jakies grzeszki to upominajcie. Przyjrzyjcie sie, czy czasem nie jem za duzo...bo wydaje mi sie, ze moze tu tkwi moj blad...( chociaz dzis sie pilnowalam. Jestem w II fazie Sniadanko: platki z mlekiem 0, 5 % polane jogurtem truskawkowym 0 % bez cukru II sniadanko: zupa kapusciana :-) obiad: brukselka z piersia z kurcz...
    • Czesc dziewczyny, Wrocilam z wakacji i oczywiscie wracam na plaze :) Przez ostatnie 4 tygodnie moj jadlospis byl dosc nietypowy: sniadania - platki owsiane z kiwi albo nic lunch - miska ryzu z surowa ryba albo miska rosolu z makaronem gryczanym, tofu, surowym jajkiem i szczypiorkiem kolacja - podobnie jak lunch i nie bylo by problemu gdybym sie na tym zatrzymala, niestety po kolacji wypijalam likier sliwkowego (nie piwa, nie winka - ja musialam likier i to czesto cala butelke) i...
    • Chyba musze sie przyznac do moich slabosci! Moze to mi pomoze! Bo od kilku dni coraz bardziej siebie nie lubie!! Plakac mi sie chce ze swojej glupoty No wiec z rana jest super tak mniej wiecej do godziny 18 i pozniej zaczyna sie wielkie jedzenie! Ostatnio mam wiele stresu...i wieczorami przesiaduje w domu...no i tak jak napisalam konczy sie to obrzarstwem, cale szczescie nie jem tego co jest niedozwolone Np. dzis. Na sniadanie zjadlam troszke twarozku z jorgurtem i platki z ml...
    • czesc dziewczynki... jutro wazny dzien bo zamierzam po tygodniowej przerwie znowu wejsc na wage... jak sie okaze ze znowu waze 50kg to sie chyba zalamie bo staralam sie byc naprawde stosunkowo grzeczna przez caly tydzien - ogolnie czuje sie bardzo dobrze i jestem pelna nadzieji bo te spodnie naprawde robia sie coraz luzniejsze... aczkolwiek z drugiej strony nikt mi jakos ostatnio nie mowi ze schudlam... eeee juz sama nie wiem ... tak czy inaczej jutro chwila prawdy wiec trzymajcie...
    • Faza II(19)

      Pomyslalam ze skoro coraz wiecej nas przechodzi na II faze to moze zrobic nowy watek. Poza tym jak slusznie Mostena zauwazyla, nasz poprzedni juz sie niewygodnie czytalo. Tak wiec trzymamy sie dzielnie, wspieramy, chudniemy i robimy sie coraz piekniejsze :)
    • zacznę od tego że wczoraj podczas nauki zgrzeszyłam znowu... 20 orzeszkami i 1/2 tabliczki!!! czekolady bez cukru a wszystko przez ten stres... a dzisiaj na teście to myślałam że zeżrę ołówek... poza tym dzisiaj chodziłam głodna cały dzień ale teraz sie obżarłam... na kolacje to sobie strzeliłam... a i tak wyszło na cały dzień 665 kcal :] co zjadłam: sniadanie: 1/2 pomidora, 125g chudego twarogu, 1/4 papryki - 15+110+10= 135 kcal lunch: seler naciowy, 1/4 twarogu (ok 60g) - 25+55...
    • Tak jak w tytule mojego wątku od dzisiaj jestem znowu na SB. Próbowałam zacząć razem z Wami tydzień temu, ale nie udało się. Miałam wielki kryzys i myślałam o czymś innym. Ale teraz dojrzałam i jestem juz ponownie w gronie plazowiczek. Będę tutaj zaglądać i w tym wątku pisac, co zjadłam danego dnia. Dzisiaj(1 dzień): śniadanie: mała czarna, omlet z 2 jaj z plasterkiem sera topionego Zott i soczek pomidorowy. przekąska: 20 orzechów arachidowych i mała czarna. obiad: sałatka z peki...

    Nie pamiętasz hasła

    lub ?

     

    Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się