GoĹÄ: Marek
IP: 83.168.85.*
23.01.09, 14:39
Witam
Mam na dziś problem z firmom windykacyjną dotyczącą umowy z firmom PTK Centertel SP.Zoo.w której treści określony był limit kosztów abonamentu i połączeń.Wszystko działało do czasu aż któregoś dnia otrzymałem rachunek dużo przekraczający tom sumę,zgłosiłem reklamacje która została rozpatrzona negatywnie,w treści"limit kosztów jest to trzykrotna wysokość określonego limitu a powodem jego przekroczenia był błąd systemu ,oraz wezwanie do zapłaty" po niezapłaceniu tego rachunku Centertel rozwiązał umowę nałożywszy dodatkowo kare i w późniejszym okresie oddał sprawę do firmy windykacyjnej która do dziś nalicza sobie odsetki.Po rozmowie z konsultantem z firmy windykacyjnej i przedstawieniu sprawy otrzymałem informacje ze sprawę przekazał Centertel a oni nie są od rozpatrywania jej słuszności tylko od wyegzekwowania należności i od lat prawie dziesięciu dzwonią piszą meczom ale nie podają do sadu co im wielokrotnie sugerowałem.Dzisiejszy Orange umywa od tego ręce twierdząc ze właścicielem roszczeń jest firma windykacyjna,a na pytanie znaczenia określony limit kosztów w umowie odpowiadają że jest to nieprzekraczalna wartość ustalona w umowie.Może ktoś z was zna lekarstwo na chorobę system i pomoże jakoś wyjść mi z tej sytuacji.