Dodaj do ulubionych

PLANY NAPRAWCZE-SZALEŃSTWO W RAGIONIE

24.04.09, 09:20
W tym tygodniu wybrana grupa osób otrzymała pisma tej treści:
INFORMACJA O CELACH WYZNACZONYCH DO OSIĄGNIĘCIA W OKRESIE
OD ...DO... W RAMACH PLANU NAPRAWCZEGO ZWIĘKSZENIA EFEKTYWNOŚCI
SPRZEDAŻOWEJ.

W związku z niską efektywnością sprzedażową wyznaczam dla
Pan/Pani..... cel do osiągnięcia ramach realizacji planu
naprawczego w ysokości:
-2 /4 akty/ sprzedażowe średnio dziennie
-20 tys pex średnio dziennie
Cel ten musi zostać osiągnięty w II kwartale 2009 tj do 30,06,2009
W celu zrealizowania powyższego założenia ustala sie niezbędną
średnio dzienną liczbę aktów sprzedażowych w kolejnych trzech
miesiącach na poziomie:
Kwiecień -2,0 /3,0/ akty sprzedażowe średnio dziennie -250 tys pex
Maj -2,0 /3,0/ akty sprzedażowe średnio dziennie -350 tys pex
Czerwiec -2,0/ 3,0/ akty sprzedażowe średnio dziennie -350 tys pex
W osiągnięciu tego zadania wymagajacego zaangażowania i
systematycznej pracy pomocne będą:
-pełna realizacja dziennych planów sprzedazowych,
-przygotowanie kontaktów aby umówić odpowiednią ilość
spotkań /wykorzystanie baz kampanijnych,alert
systemów,rekomendacji ,własnych inicjatyw/
-wykonywanie zaplanowanej dziennej liczby telefonów aby umówić
spotkania z klientami,
przeprowadzenie zaplanowanej dziennej liczby spotkań,
-zamykanie umowionych spotkań sprzedażą,
wykorzystywanie każdego kontaktu z klientem jako okazji sprzedażowej,
-stały kontakt z wyznaczonym pośrednikiem
Jednocześnie zgodnie z ustaleniami w tarkcie spotkania /czytaj:
spotkania w gabinecie dyrektora dwa razy w tygodniu /bardzo proszę o
przygotowanie przez Pana/panią indywidualnego planu działań w celu
osiagnięcia założonych wyników.
Ja /dyrektor/ służę ze swojej strony wszelką pomocą i wsparciem

Osoba odpowiedzialna za realizacje:imię i nazwisko pracownika
Rozliczanie celu :menager
Życzę powodzenia w realizacji zadań:podpis dyrektora
Do wiadomości
Dyrektor Regionu .....
Dyrektor Regionalny ds Personalnych

Moje pytanie: w jakim celu były wręczane takie pisma i czemu ma to
służyć?


-
Obserwuj wątek
    • gramofon20 Re: PLANY NAPRAWCZE-SZALEŃSTWO W RAGIONIE 24.04.09, 21:39
      A co tu ma do roboty dyr.ds. personalnych? Od razu wykop za nie
      wykonanie utopijnego planu? Czy to jest system aby uniknąć zwolnień
      grupowych, które są teraz tak głośne w kraju, tylko poprostu będą
      zwolnienia za "małą" aktywność zawodową?
      Niech to powiedzą z W-wki wprost a napewno JKB będzie miał zaj....
      sprzedaży.A,propos JKB nie pchaj się do polityki bo na ciebie żaden
      pracownik ani nikt z jego rodziny i znajomych nie zagłosuje -
      IDZIESZ W NIEBYT!!!
    • krokodyl.0 Re: PLANY NAPRAWCZE-SZALEŃSTWO W RAGIONIE 25.04.09, 21:00
      A może Panie/Panowie Kierownicy, Menagerowie/Dyrektorzy i
      pracownicy regionów w końcu wzięli się do roboty i również zaczęli
      sprzedawać i pozyskiwać klientów.Przesyłać meile i się wymądrzać to
      każdy potrawi. Do ROBOTy NIEROBY!!!!!!!!
      Najwyższy czas zakończyć wizyty u fyzjera, kosmetyczki i sklepach w
      godzinach pracy...
      A może czas odpocząc i iść na kilka tygodni na L-4???/Takie pisma
      nie są motywujące..
    • doradca.1 Re: PLANY NAPRAWCZE-SZALEŃSTWO W RAGIONIE 26.04.09, 07:27
      Muszę się pochwalić ,też mam taki dokument .Oczywiście ,że to jest
      mobbing.Dobrze ,że jest ślad na papierze.Mój "dyrektor"
      powiedział,że takie pismo przygotowł region ale podpis na
      dokumencie jest dyrektora oddziału.
      "W osiągnięciu zadania pomocne będą:pełna realizacja dziennych
      planów sprzedażowych" Czy to jest pomoc w pracy? Kto to w ogóle
      napisał?
      Umawianie spotkań zgodnie ze standardem 8-10 dziennie i to ciągle
      nowych,a gdzie nowe bazy klientów ?
      Własne inicjatywy to wyjście na ulicę np .roznoszenie ulotek.Już
      takie akcje były przeprowadzane w naszym banku.Nieważne ,że na
      zewnątrz był trzaskający mróz ,kasjer spacerował przed oddziałem i
      rozdawał ulotki albo wkładał ulotki za wycieraczki samochodów /a
      gdyby miał wypadek?/
      Planowana i wykonana dzienna liczba telefonów 50,może być mało żeby
      umówić min 8 klientów.
      Zamykanie umówionych spotkań sprzedażą-czyli klientowi trzeba
      wcisnąć wszystko co się da ,najlepiej pożyczkę/do tego karta i PAK
      niech płaci dodatkowo prowizję,a co!/Klient przeciż nie wie ,że
      potrzebuje dodatkowych pieniędzy trzeba mu to uświadomić.
      Z tego wszystkiego trzeba sie spowiadać u dyrektora .Ale jak nie ma
      wyników to byli już tacy pracownicy ,których zapraszano na specjalną
      audiencję do...REGIONU.
      "Indywidualny plan działań w celu osiągnięcia założonych wyników"-
      macie jakieś pomysły 15-20tys pożyczki dziennie tj minimum na
      jednego pracownika, bo oczywiście oddział musi mieć ponad 100 tys
      dziennie...
      Za wszelką cenę chcą utrzymać swoje stołki. Dlaczego od razu nie
      zwalniają ludzi tylko robią takie podchody.Z przyjemnością stąd
      odejdę,zbliżają się...wakacje.
      • alicja-only Re: PLANY NAPRAWCZE-SZALEŃSTWO W RAGIONIE 26.04.09, 12:25
        Związek Dialog 2005 wysłał już wniosek o interwencję w tej sprawie
        do Pana Prezesa, na podstawie sytuacji dotyczących konkretnych osób.
        Żenującym jest fakt, że tego typu indywidualną aktywizacją sprzedaży
        objęto ludzi, którzy byli na zwolnieniach lekarskich lub mieli
        opiekę nad chorym dzieckiem. Ponadto, zawsze tak jest i będzie, że w
        danym miesiącu ktoś będzie lepszy a inny gorszy w wynikach, bo nie
        jest możliwe, aby wszyscy byli na pierwszym miejscu. Żenujące jest
        to, że w Banku uruchomiono wyścig szczurów w dosłownym tego słowa
        znaczeniu, zupełnie ignorując pracę zespołową oraz możliwości nasze
        i rynku, często żądając cudu w wynikach. Nade wszystko żenujące jest
        to, że nasze wysoko postanowione mobbery, walczące w rzeczywistości
        nie o biznes dla banku, nie o klienta a o własne
        kilkudziesięciotysięczne premie roczne w drodze do własnego celu
        bezpardonowo niszczą godność człowieka.
        Żenada po raz piąty i dziesiąty, kompromitacja dla ludzi, którzy
        wprowadzają takie metody w biznesie, zwłaszcza, że mamy do czynienia
        z bankiem, który w swojej istocie powinien działać jako instytucja
        zaufania publicznego a nie gwałtu (w tej sytuacji pogwałcono zasadę
        etyki w biznesie). Jestem świadkiem tego typu poczynań względem
        moich koleżanek, dobrych pracownic, zasługujących na wyróżnienia a
        nie na plany naprawcze ...i serce mi pękło na kilka części. Tak się
        nie da żyć, ani w sytuacji, kiedy nas bezpośrednio sprawa dotyczy,
        ani wtedy, kiedy na to patrzymy.
        Na koniec informuję wszystkich popleczników, zauszników z kręgów
        Centrali i co niektórych związków – piszcie tu na mnie co chcecie,
        bo już przestało mnie boleć czy dotykać - ani zdania na ten temat,
        ani swoich innych poglądów nigdy nie zmienię.

        Alicja Jędrych
        Przewodnicząca Dialog 2005

          • kalafior56 Re: PLANY NAPRAWCZE-SZALEŃSTWO W RAGIONIE 26.04.09, 13:23
            Szaleństwo dotknęło sprzedaż i wymuszone plany, ale należałoby się przyjrzeć bliżej również nowym jakościom przenoszonym z dawnego Baku BPH. Coby się nie okazało, że nie tylko Pani Niezgoda była taka zaradna ale również prezesi nowo powstałych spółek z o.o.pracujących na rzecz banku, które potrafią psuć to co dobrze funkcjonowało w Oddziałach. Zabiera się etaty z Oddziałów wmawiając wszystkim, że centralizacja załatwi każdy problem przy mniejszym nakładzie środków. Chodzi tu min. o koszty windykacji i monitoringu oraz o jakość tych usług i efektywność. Czy ktoś robił analizę z tych działek? Myślę, że do czasu kolejnej afery nikt o to nie zapyta a pracownicy wyszkoleni w tym zakresie już dawno zmienili profil swojej pracy lub odeszli do innych firm.
          • alwop Re: PLANY NAPRAWCZE-SZALEŃSTWO W RAGIONIE 26.04.09, 20:32
            Na MOBBERÓW jest tylko jeden sposób/tak jak to robią Anglicy/ lać po ryju
            delikwenta w ciemnym koncie.Tam żaden pracodawca nie odważy się gnoić
            pracownika,bo wie czym to się może skończyć/zniszczeniem samochodu,laniem w
            ryj/.Pozdrawiam Was nie dajcie się MOBBEROM ,brońcie się,trzeba ich nauczyć rozumu.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka