Dodaj do ulubionych

bursztyn a nadczynnosc

19.02.07, 10:23
wlasnie, moze macie jakies doswiadczenia z bursztynem, w masciach, noszone
jako korale, w nalewkach, w kremach itd., jaki maja wplyw, czy w ogole jakis
maja - tak z praktyki, czy powinno sie zaprzyjaznic z bursztynem majac
nadczynnoscwink?
ps. kupilam sobie serum pod oczy z wyciagiem z bursztynu, stad moje pytaniewink
Obserwuj wątek
    • hexe223 Re: bursztyn a nadczynnosc 20.02.07, 14:50
      czesc Agniecha
      Przy nadczynnosci nalezy unikac jodu, wiec bursztyny wlozylabym gleboko do
      szuflady. Ja parszywie sie czulam przy nadczynnosci, moje wyuniki byly
      tragiczne. (Nadczynnosc spowodowana choroba Graves-Bassedowa) Powiem tak
      unikalam jodu, unikalam wszystkiego co z morza, a wiec i alg, ktorych pelno w
      naszych kosmetykach, owocow morza ... a przede wszystkim soli jodowanej, ktora
      zastapilam niejodowana.
      Pozdrawiam, kasia
    • cheryytree Re: bursztyn a nadczynnosc 20.02.07, 16:42
      ...a co z witaminami zawierającymi jod ? jestem po operacji całkowitego
      usunięcia tarczycy...w tej chwili mam lekką nadczynność...czy w związku z tym
      powinnam raczej zrezygnować z przjmowania tych witamin ?
      • jeanne72 Re: bursztyn a nadczynnosc 20.02.07, 16:53
        Trudno mówić o "nadczynności", gdy tarczycy w ogóle nie ma. Jodu przy
        nadczynności należy unikać, bo stymuluje tarczycę do wytwarzania większej
        liczby hormonów ( a tego właśnie chcemy uniknąć). Bierzesz jakieś środki
        hormonalne?
          • jeanne72 Re: bursztyn a nadczynnosc 20.02.07, 17:13
            Nie masz tarczycy, więc hormony będziesz musiała brać całe życie. Trudno tak
            dobrać ich dawki, by stale poziom hormonów utrzymywał się na idealnym poziomie.
            Ale to nie jest nadczynność, tylko nadmiar hormonów wprowadzonych sztucznie do
            organizmu. Preparaty z jodem nie będą tu mieć wpływu.
            • silvia_hn Re: bursztyn a nadczynnosc 24.06.20, 14:03
              Dzień dobry, mam nadczynność tarczycy i niedoczynność przytarczyc. Biorę carpelos 500, alfadiol i Apo d3. Stosowałam nalewkę bursztynową do nacierania na szyję oraz pod stopą z powodu ostrogi piętowej. Nie miałam uczulenia . Po zjedzeniu truskawek zrobiła się mała wysypka pokrzywka na skórze stopy i pod stopą oraz na szyi. Brałam dodatkowo wapno oraz fenistil , a na drugi dzień pogorszyło się . Po fenistilu zrobiło cele czerwone i piekące . Odstawiłam maść. Lekarz przepisał delortan , telfexo 180mg ( każde po 2 razy dziennie) oraz maść bedicort. Początkowo po smarowaniu na szyi przeszło a pod stopą nie - nadal pieczenie , świąd , wysypka, zaczerwienienie oraz z bąble z poparzenia ( odstawiłam maść po tym ) . Mam pytanie, czy wysypka z ma związek z nalewką bursztynową , czy truskawkami czy lekami ?. Pozdrawiam

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka