Forum Gospodarka Rolnictwo
ZMIEŃ
      ma

ma

(49 wyników)
    • Witam Mam poważny problem z którym nie mogę sobie poradzić i nie śpię przez to po nocach. Mam 25 lat, w grudniu 2010 bronię pracę magisterską i do końca roku 2010 jestem studentką. Gdy miałam 12 lat moi rodzice przepisali mi ziemię, jest to 1,22 ha przeliczeniowego.Ziemią tą nigdy się nie zajmowałam i leży ona ugorem od ponad 10 lat. Gdy ukończyłam 18 lat moja mama zgłosiła się do KRUS z zapytaniem czy muszę płacić składki. Odpowiedziano jej , że dopóki się uczę nie muszę, chyba, że zmien...
    • Witam, w najblizszym czasie mam otrzymac 2,5 hektarowa dzialke od dziadka. Dziadek uprawial ja dawno temu (pszenica, zyto) ale od ponad 10 lat ziemia lezy odlogiem. Dziadek ogromnie by sie cieszyl gdyby tam cos zaczelo rosnac. Ja totalnie nie mam pojecia co z tym zrobic - oprocz kwiatkow na balkonie nie mam zadnego doswiadczenia w rolnictwie i uprawach, zadnego sprzetu itd. Z drugiej strony jednak jakos tak ciagnie mnie zeby cos z tym zaczac (moze powinnam najpierw uzupelnic ...
    • hej moglibyście mi podać jakies widełki cenowe ile moze kosztowac działka rolna o powierzchni 8ha. Działka jest w jednym kawałku. Ma dostęp do drogi utwardzonej, IV klasa ziemi, woj.opolskie. Działka jest cały czas uprawiana. ps. nie chodzi mi tutaj o cene ziemi w agencji rolnej,tylko o cene jaka moge żądać jakbym chciał ja sprzedac komuś. Dużo sie ostatnio pozmieniało na swiecie, kryzys i te sprawy i nie wiem ile teraz moge dostac za taką działke. Z góry dzieki za info