Dodaj do ulubionych

Za przenoszenie numeru z Tele2 odpowiada TP

29.05.08, 13:15
Brak w chwili obecnej możliwości zmiany operatora z Tele2 na innego niż TP z zachowaniem numeru jest wyłącznie wynikiem złej woli Telekomunikacji Polskiej. Nasza firma oferuje, bowiem abonament w ramach usługi WLR. Oferowanie tej usługi jest możliwe dzięki decyzji Prezesa UKE, którzy narzucił TP takie rozwiązanie, we współpracy z operatorami alternatywnymi - odpowiada Karol Wieczorek, Rzecznik prasowy TELE2 Polska
Problem Pani Aleksandry z zachowaniem numeru
Cała odpowiedź Rzecznika Prasowego TELE2
Obserwuj wątek
    • Gość: Lubelski A za oszukiwanie na bilingach Tele2 też TP? IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 29.05.08, 20:37
      Jasne, czas skończyć już z tym Tele2, trzeba być skończonym debilem żeby się
      takim oszustom dać nabrać, ja się od tych pasożytów ledwo odłączyłem.
      • Gość: rzecznik Re: A za oszukiwanie na bilingach Tele2 też TP? IP: *.tele2.pl 30.05.08, 12:13
        Do Lubelski: może podasz jakieś konkretne uwagi na temat Tele2, do
        których można się odnieść, a nie tylko sypiesz obelgami bez żadnego
        pokrycia?!
    • Gość: anonim Re: Za przenoszenie numeru z Tele2 odpowiada TP IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.05.08, 10:22
      Pan Rzecznik Prasowy firmy Tele 2 ma niezbyt prawidłowe i wiarygodne
      informacje jeśli chodzi o powrót klienta z WLR - bo tak nazywa sie w
      skrócie z angielskiego hurtowa odsprzedaż abonamentu dla innych
      operatorów na centrali Telekominukacji Polskiej
      nie jest to "wynik złej woli" a ustanowienia między Telekomunikacją
      Polską a Urzędem Komunikacji Elektronicznej, które na dzień
      dzisiejszy właśnie tak wyglądają - powrót do TP - albo umowa na czas
      nieokreślony albo 12 miesięczna
      ponadto gwoli ścisłości - jak ktoś już pisze o usługach innego
      operatora i powinen zapoznać sie z cennikiem - podłączenie usługi
      telefonicznej to nie "symboliczna złotówka" a 10zł.
      • Gość: rzecznik Re: Za przenoszenie numeru z Tele2 odpowiada TP IP: *.tele2.pl 30.05.08, 12:17
        Z kwotą ulgową, rzeczywiście mój błąd, wynikający ze skrótu
        myślowego.
        A jeśli chodzi o kwestię powrotu do TP z WLR to drogi anonienie (a
        tak na prawdę, pewnie pracowniku biura prasowego Grupy TP), to
        powinienieś wiedzieć, że TP mogła się w tej sprawie dogadać z Tele2,
        ale nie chciała i nie chce, chyba tylko dlatego, że psucie opinii
        Tele2 to ulubione zajęcie TP.
        • Gość: anonim Re: Za przenoszenie numeru z Tele2 odpowiada TP IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.06.08, 00:43
          "psucie opinii Tele2"
          czy można zepsuć coś takiego?
          nie jestem rzecznikiem prasowym, a zwykłym użytkownikiem i znam kilka osób, które zostały zwyczajnie oszukane przez pracowników Tele2.
          Nie jest nowym informacja, że podpisanie listu poleconego z Tele2 jest wystarczajace by zawrzeć umowę. No i podawanie się, za pracowników Telekomunikacji Polskiej by "z racji wieloletniej bytności i posiadania telefonu zaoferowac korzystne rozwiązanie abonamnetowe"
          Jak każdy myślący człowiek dochodzę do wniosku, że konkurencja jest potrzebna, by nie było niezdrowej atmosfery - jednakże jeśli firma by zdobyć mnie jako klienta sięga do takich kroków jak podszywanie się pod inną firmę - jak to ma świadczyć o "opinii" tejże firmy?
          Na opinię trzeba zasłużyć - a nie odcinać kupony od innych.
          • Gość: rzecznik Re: Za przenoszenie numeru z Tele2 odpowiada TP IP: *.tele2.pl 03.06.08, 11:29
            Drogi anonimie, nie rozpowszechniaj proszę nieprawdziwych informacji
            na temat Tele2. Jeśli mówimy o zawieraniu umów na odległość, to
            procedura wygląda tak, że telefonicznie klient może wyrazić chęć
            zawarcia umowy (rozmowy są w całości nagrywane), a gdy taką wolę
            wyrazi jest wysyłane zamówienie (pocztą lub kurierem). Umowa i
            zamówienie znajduje się na odwrocie przysyłki i jest drukiem formatu
            A4 (oryginał oraz kopia dla klienta), który klient podpisuje
            czytelnie w dwóch miejscach (pod zamówieniem i umową). Wewnątrz
            koperty znajduje się cały pakiet dokumentów, w tym list przewodni, w
            którym klient jest jeszcze raz informwoany o prawie do ostąpienia od
            umowy w ciągu 10 dni bez żadnych konsekwencji
            Absolutnie nie jest to więc odbiór listu poleconego.

            A tak w ogóle to miej chociaż na tyle cywilnej odwagi i przedstaw
            się proszę z imienia i nazwiska oraz funkcji.
            • Gość: anonim Re: Za przenoszenie numeru z Tele2 odpowiada TP IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 03.06.08, 15:15
              Drogi rzeczniku!
              nie z braku cywilnej odwagi się nie przedstawiam, a z faktu, że nie nie mam ochoty ujawniać moich danych - to jest internet - i miliony osób pozostają anonimowe. Zadnych funkcji w TP nie pełnię - swoją drogą, to, że jest nazwa rzeczik - też nie musi oznaczać, że pełniona jest taka funkcja w realnym świecie.
              Jakbyśmy mogli zauważyć ten niebezpiecznie zbacza do wyrażania prywatnych opinii i "następowania na odcisk" a ponieważ rycerzem nie jestem a TP nie jest moją damą - nie muszę bronić jej dozgonnie
              jedna jest tylko między nami różnica
              ja wyrażam opinię swoją osobistą, wynikającą z doświadczeń dobrych i złych zarówno z TP jak i z Tele2
              Ty drogi rzeczniku masz płacone za te linijki tekstu, które zapewne skreślisz w związku z odpowiedzią
              to nas różni
              ale jak mówią mędrcy prawda nie jest obiektywna
              a punkt widzenia zależy od punktu siedzenia
              pozdrawiam
              • Gość: rzecznik Re: Za przenoszenie numeru z Tele2 odpowiada TP IP: *.tele2.pl 03.06.08, 16:00
                Drogi anonimie,
                Niestety po przeczytaniu Twoich postów nadal mam nieodparte
                wrażenie, że nie piszesz tego wszystkiego bezinteresowenie.
                Pozdrawiam

                • Gość: AlicjaR Re: Za przenoszenie numeru z Tele2 odpowiada TP IP: *.skynet.net.pl 05.06.08, 23:57
                  Niestety muszę poprzeć Anonima (niestety dla Tele2 i dla nas). To
                  wszystko prawda.
                  Moi rodzice postanowili w lutym podłączyć sobie Internet. Pomagałam
                  im w wyborze oferty. Ponieważ jakiś czas temu nieopatrznie zostali
                  abonentami telefonicznymi Tele2 (pracownik przedstawiał się jako
                  Telekomunikacja), sprawdzałam telefonicznie też ofertę pakietową
                  Tele2.
                  Pracownica Tele2 od razu zapytała mnie czy przesłać treść umowy.
                  Mimo, że jej odpowiedziałam, że nie jestem jeszcze zdecydowana,
                  nalegała, że przecież to mnie jeszcze nie zobowiązuje, bo mogę ją
                  odesłać w ciągu 10 dni. Nie powiedziała, że jest to zawarcie umowy.
                  Mimo to odmówiłam. Po kilku dniach zadzwoniła moja mama, aby o coś
                  jeszcze dopytać. Sytuacja się powtórzyła. Mama zgodziła się na
                  przesłanie umowy, sądząc, że może ją przeczytać przed ew
                  podpisaniem. Kurier, który ją doręczył nie uprzedził, ze jest to
                  podpisanie umowy. Odbiór podpisał mój tata, sądząc, że kwituje
                  odbiór przesyłki. Nie sądził, że odbiór przesyłki wymaga założenia
                  okularów i przeczytania uważnie co podpisuje. No i trzeba było
                  pisemnie odstąpić od umowy.
                  W tym czasie wybraliśmy innego operatora i zdecydowaliśmy się także
                  na przeniesienie numeru telefonicznego do nowego operatora. I
                  dopiero zaczęły się prawdziwe schody....
                  Rodzice skorzystali z możliwości przesłania wniosku o rozwiązanie
                  umowy z przeniesieniem numeru przez nowego operatora. Tele2 po
                  miesiącu odłączyło telefon bez uprzedzenia, mimo że nie
                  odpowiedzieli na wniosek i nie zareagowali na przeniesienie numeru.
                  Mimo, że telefon został odłączony, przez 3 miesiące Tele2 nie
                  chciało uznać rozwiązania umowy i przesyłało rachunki telefoniczne.
                  Uparcie twierdzili, że nie otrzymali żadnego wniosku, a telefon
                  został odłączony przypadkowo (podobno go znów podłączyli, ale
                  rodzice nie korzystali już z tego łącza).
                  Odpowiedzi typu "z przyjemnością informujemy, że pozostaje Pan nadal
                  klientem Tele2" i "dziękujemy za reklamację, pozwoli to nam jeszcze
                  lepiej świadczyć usługi naszym klientom" mogły doprowadzić człowieka
                  do szału.
                  Po 3 miesiącach walki (4 m-cach od wniosku) łaskawie uznali
                  rozwiązanie umowy, ale nie mogą uznać przeniesienia numeru, bo to
                  nie ich numer (tylko TP).
                  Co mamy zrobić Rzeczniku, aby odzyskać swój numer telefonu?


                  • Gość: rzecznik Re: Za przenoszenie numeru z Tele2 odpowiada TP IP: *.tele2.pl 06.06.08, 13:00
                    Droga Alicjo R.,
                    Przede wszytkim proszę nie obwiniać Tele2, za to, że Pani rodzice
                    nie czytają tego co podpisują. Nie jest żadną nowością rynkową, że
                    dokumenty przychodzą do podpisu np. kurierem i jeśli się coś
                    podpisuje, to trzeba sprawdzić co to jest. Tego typu zamównienia
                    wymagają złożenia co najmniej dwóch podpisów. Rozmowy z
                    konsultantami są nagrywane, więc można sprawdzić jak przebiegały
                    rozmowy.
                    A co się tyczy numeru, to niestety został on zwrócony TP i my nic
                    już w tej sprawie zrobić nie możemy.
                    • Gość: anonim Re: Za przenoszenie numeru z Tele2 odpowiada TP IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 07.06.08, 10:11
                      Droga Alicjo - czy spodziewałaś się innej odpowiedzi od drogiego pana rzecznika?
                      podsumowanie jest mniej więcej takie - Tele2 wszystko miało pod kontrolą, to
                      tylko źli konkurenci są temu winni:)
                      A do pana rzecznika - czy uważa pan, że tylko ktoś pracujący dla TP SA może mieć
                      negatywne skojarzenia z waszą firmą?
                      czy może uważa pan, ze Pani Alicja to też podstawiona osoba, która nie jest
                      bezinteresowna w tym, co napisała?
                      zresztą niech pan nie odpowiada - bo wszak nie byłoby to w pana interesie.
                      a co powie pan o wydaniu wyroku Sądu Antymonopolowego z 3 czerwca br.?
                      • Gość: Damian Re: Za przenoszenie numeru z Tele2 odpowiada TP IP: *.era.pl 23.06.08, 11:01
                        W kwesti WLR nie do końca prawdą jest to co jest napisane w tekście
                        GW. Tak jak przedstawia sprawę powyżej anonim, to UKE narzuciło
                        takie rozwiązanie, że przy usłudze WLR właścicielem numeru pozostaje
                        TP a nie Tele2, Dialog, PTC itc., którzy dzierżawią numer.
                        Twierdzenie, że jest to zła wola TP to jakieś bzdury. Ciekaw jestem
                        czy Tele 2 nie skorzystałaby z każdej legalnej możliwości by
                        uniemożliwić swojemu klientowi odejście z sieci? Jeśli nie, to
                        proszę o informację w jaki sposób mogę przenieść numer z Tele 2 np.
                        do Ery? Otóż niestety, nie mogę.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka