04.02.10, 20:04
Wiecie coś na temat teko wynalazku, w sieci są różne informacje,
może ktoś już brał ten lek i może mi powiedzieć czy w ogóle warto,
mam nadzieje że przyniesie jakiś pozytywny efekt.
Obserwuj wątek
    • skaka_anka Re: Seronil? 04.02.10, 20:08
      Na mnie Seronil działa dobrze, nie mam żadnych skutków ubocznych, w odpowiedniej
      dawce nie wywołuje hipo.
    • lolinka2 Re: Seronil? 04.02.10, 20:13
      cudny i szybkodziałający - to z mojego punktu widzenia
    • awanturka Re: Seronil? 04.02.10, 20:14
      Lek niezły.
      Nie miałam skutków ubocznych.

      Co do skutecznośći to nie mogę się wypowiadać bo lekooporna jestem więc moje doświadczenia na nic się nie zdadzą.

      Z tego co wiem to lek silnie aktywizujący.

      W początkowym okresie brania może wzmagać napięcie i lęk. Rada - jeżeli się da to przetrzymać - przechodzi do dwóch tygodni, potem powinno być już tylko lepiej.

      To pierwszy lek nowej generacji (SSRI) który wszedł na rynek pod nazwą Prozac i był uważany za rewolucję w psychiatrii.
    • tulipan88 Re: Seronil? 04.02.10, 20:54
      Dziękuje za odpowiedź. Widze że lek powszechnie stosowany.
      Po 7 miesiącach męki i moich narzekań u pana dr. po dzisiejszej
      wizycie nareszcie usłyszałem że najwyższa pora na jakiś lek
      przeciwdepresyjny, może coś sie zmieni na lepsze, ale nie ma co sie
      cieszyć na zapas.

      • matrioszka42 Re: Seronil? 05.02.10, 10:41
        Uważnie się obserwuj. Może indukować manię.
        • tulipan88 Re: Seronil? 05.02.10, 11:48
          Dr. o tym wspominał dlatego narazie mam min. dawkę 10mg/24h, do
          tego spora dawka Depakiny 500-0-800mg.
          • facet_l Re: Seronil? 05.02.10, 12:07
            Jestem od 2 tygodni na 20mg
            Psychol kazał uważnie obserwować nastrój i jakby szło za mocno w
            górę, to odstawiać natychmiastowo.
            Poza indukowaniem manii leki z grupy SSRI, do których należy
            fluoxetyna (seronil to jedna z nazw handlowych) zagęszczają zmianę
            faz.
            Dlatego niechętnie, ale jednak zapisał i jestem mu wdzięczny, bo
            wreszcie poczułem, że żyję.
    • perfekcjonizm Re: Seronil? 05.02.10, 16:04
      Jak dla mnie super. Biorę od lat,a to po prostu "prozak" jest i występuje pod
      różnymi nazwami. Biorę tylko 10 mg na dobe plus stabilizator, bo bez
      stabilizatora u mnie po prozaku mania murowana.
    • tlenoterapia Re: Seronil? 05.02.10, 18:46
      Nie bede straszyc,jak tak chwalicie,ale...ym.
      • tulipan88 Re: Seronil? 05.02.10, 19:55
        chcesz sie czymś podzielić to
        napisz coś konkretnegouncertain
        • tlenoterapia Re: Seronil? 06.02.10, 00:16
          No dobrze...Pominę barwne i szczegółowe opisy jak sie po nim zamienialam w mumie
          ,bo to nie obiektywne i dziwnie na leki reaguje... ale w nauce to sie teraz mowi
          ,ze antydepresanty z grupy SSRI (w tym seronil )dzialaja na poziomie placebo =
          30%.Ale jak na psychiatryczne leki to chyba nieżle.
          • 38takatam Re: Seronil? 06.02.10, 10:07
            Mnie powiedzieli,ze przez długie stosowanie antydepresantów mam teraz Chad z częsta zmianią faz...
          • tulipan88 Re: Seronil? 06.02.10, 17:16
            Mumią to ja jestem od dłuższego czasu, chyba gożej juz być nie może
            licze na poprawe.
            • fiziunia1 Re: Seronil? 07.02.10, 22:14
              Ja bralam ten lek.U mnie nie usunal wszytskich objawow depresji
              takich jak np. mysli samobojczych, za to wywolal taka smiechawke ze
              myslalam ze wylewu dostane i az mnie glowa od smiania sie bolala i
              sikalam w spodniebig_grin
              • czubata Re: Seronil? 14.02.10, 21:37
                długo trzeba czekać na efekt działania tego leku.Z depresji wyciąga
                powolnie i nieśmiało.
                • fiziunia1 Re: Seronil? 14.02.10, 22:32

                  długo trzeba czekać na efekt działania tego leku.Z depresji wyciąga
                  powolnie i nieśmiało.

                  O ile w ogole wyciagnie z depresji. Bo jesli obnizona jest tez
                  dopamina i/lub noradrenalina to ten lek nie da rady.
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka