26.04.04, 00:09
Widziałem go.
Ech. Gdybym tak w Lotto coś trafił,to....
Obserwuj wątek
      • krakus.mp Re: Kozaczek! 26.04.04, 00:12
        krakus.mp napisał:

        > krakus.mp napisał:
        >
        > > Widziałem go.
        > > Ech. Gdybym tak w Lotto coś trafił,to....
        >
        > www.motogazeta.mojeauto.pl/cms/index.php/5978


        Evo VIII już w Polsce

        2004-04-23 12:12
        Źródło: SOVA Communications



        21 kwietnia 2004 r. równolegle w warszawskim salonie AutoGT oraz krakowskim RM
        Filipowicz po raz pierwszy w Polsce został pokazany Mitsubishi Lancer Evolution
        VIII.

        Mitsubishi Lancer Evo VIII został po raz pierwszy pokazany w Europie w czasie
        60. targów Motoryzacyjnych we Frankfurcie we wrześniu 2003 roku. Jest to
        kolejna odmiana jednego z najpopularniejszych samochodów rajdowych ostatniej
        dekady. Tommi Makinen za kierownicą samochodu tej marki wywalczył cztery tytuły
        mistrza świata (1996 - 1999), a w sezonie 1998 zespół Mitsubishi triumfował
        wśród producentów.
        Główne zmiany wprowadzone do obecnego modelu obejmują nowy system kontroli
        poślizgu w zakręcie Super AYC, poprawioną aerodynamikę wielu elementów
        nadwozia, modyfikację parametrów silnika, nową, sztywniejszą konstrukcję
        karoserii i zmodernizowane zawieszenie.

        Lancer Evolution VIII został opracowany przez Olivier'a Boulay szefa Działu
        Projektowego MMC. Styl ten przejęły debiutujące na rynku nowe modele
        Mitsubishi: Colt i Grandis. Charakterystyczne elementy to podzielony "grill" z
        dużym, srebrnym logo Trzech Diamentów na przedniej atrapie oraz przetłoczenia
        biegnące od przedniej do tylnej części nadwozia. Nowy design sprawił, że Lancer
        Evolution VIII zyskał bardziej ostry, sportowy wygląd.

        Lancer Evolution VIII napędzany jest zmodyfikowaną 2-litrową, 16-zaworową
        jednostką napędową Mitsubishi DOHC, której masa została zmniejszona o 2,5 kg. W
        europejskiej specyfikacji rozwija moc 265 KM przy 6,500 obr./min. Maksymalny
        moment obrotowy wynosi 355 Nm przy 3,500 obr/min.

        Wnętrze Lancera Evo VIII pełne jest elementów podkreślających sportowy i
        dynamiczny charakter samochodu. Deska rozdzielcza wykonana jest z najwyższej
        jakości materiałów i może służyć za wzór ergonomii, funkcjonalności i sportowej
        prostoty. W standardzie znajduje się skórzana kierownica, pokryta skórą gałka
        zmiany biegów, karbonowe lub chromowane elementy wykończenia deski rozdzielczej
        oraz sportowe fotele. W europejskiej wersji Evolution VIII można zamówić
        skórzaną tapicerkę i nawigacje satelitarną. Szeroki wybór akcesoriów pozwala na
        dostosowanie wnętrza samochodu do indywidualnego stylu i charakteru kierowcy.

        W Polsce w pierwszej kolejności Lancer Evolution VIII będzie sprzedawany w
        dwóch salonach: Mitsubishi AUTO GT w Warszawie i Mitsubishi RM Filipowicz w
        Krakowie. W zależności od zainteresowania samochody trafią do pozostałych
        dealerów Mitsubishi w kraju.
        • sherlock_holmes Re: Kozaczek! 26.04.04, 12:31
          Kiedys tez o tym marzylem, ale jakos od pewnego czasu zmienilem gust :) Pewnie
          sie rpzysluzyl pan w salonie u Filipowicza, bedac dosyc niemilym przy
          prezentacji modelu - m.in. zarzekal sie, ze LAncer, Carisma i SpaceStar nie
          maja nic wspolnego poza silnikami. Duzo rozumiem, ale aroganckich tepakow nie
          zatrudnia sie w salonie, nawet jesli to syn szwagra brata ciotecznego zony
          kuzyna cioci z Ameryki...

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka