Forum Turystyka Polska Góry
ZMIEŃ
      pytania

pytania

(65 wyników)
    • Pytanie do znawców Bieszczadów: nie tak dawno został wyznakowany ukraiński zielony szlak z Przełęczy Użockiej granicą państwa przez Opołonek i Kińczyk Bukowski na Przełęcz Bukowską. Czy istnieje on do dzisiaj? Jeśli tak, to jak wygląda obecnie jego dostępność dla Polaków? Słyszałem o różnych obostrzeniach (że dla Polaków jest niedostępny, że konieczne są jakieś ukraińskie przepustki, pozwolenia itp.), ale informacje w Internecie nie są spójne, ponadto sytuacja co jakiś czas się zmienia. Cz...
    • Wybieram się latem do austriackiego Tyrolu, konkretnie do doliny Otztal i Stubai i chciałabym przejść kilka łatwiejszych ferrat (maksymalnie trudność C), nawet mam już kilka na oku. Nie mam doświadczenia wspinaczkowego, lubię za to parki linowe i szlaki typu Sucha Bela w Słowackim Raju, no i oczywiście wędrówki po górach, ostatnio częściej w Alpach. W miejscu zamieszkania nie mam możliwości przejścia profesjonalnego kursu, a taki jest zalecany. Nie chce szkolić się w Austrii z uwagi na wysoki...
    • myślałam, że kilka osób na tym forum przegina z opiprzaniem ludzi pytających o noclegi, ale muszę przyznać że mają rację. zdaję sobie sprawę, że często fotki w necie nie mają pokrycie ze stanem rzeczywistym, ale jest tego tyle, że każdy coś z pewnością sobie wybierze. o ile pytanie o jakość konkretnego noclegu jestem w stanie wybaczyć (rozumiem, ze trzeba często zapłacić kilka procent za rezerwację), o tyle pytanie o tani nocleg w centrum, sprawia, że wapno się w kościach lasuje!! ...
    • pytania?
    • Ponieważ pierwszy raz jedziemy do Zakopanego mam kilka pytań: 1. gdzie najlepiej uczyć dziecko jazdy na nartach (dorosłego także)- nigdy nie jeździliśmy na nartach 2.jakaś szkółka, czy instruktor indywidualny? Może kogoś polecicie dla dorosłego i dla dziecka? Będziemy nocować przy ul. Tetmajera Chciałabym zaplanować już wszystko, nie tracić czasu na szukanie.