hotelu

(61 wyników)
  • ITAKA(134)

Co dobrego o niej powiecie? Jakoś nigdy nie brałam ich pod uwagę przy zakupie oferty urlopowej, a może niesłusznie?
  • Witam. Czy ktoś może jechał do Grecji z biurem podrózy Grecos Holiday? Mają w swojej ofercie dwie wyspy Krete i Rodos. Zupełnie nie znam tego biura, a mają ciekawą ofertę.
  • Postaram się przestrzec wszystkich którzy planują urlop z biurem podróży Triada. Jeżeli możecie jeszcze zrezygnować róbcie to bez zastanowienia - inaczej Triada (czyt. Tragedia) zorganizuje wam "UCIECZKĘ OD CODZIENNOŚCI". A więc od początku. Zdecydowałem się wykupić ofertę Traf (szlag mnie TRAF- ia) Egipt(Hurghada, hotel 3*). W Częstochowie niestety nie dowiedziałem się co to będzie za hotel (zamotana Pani tylko głupio się uśmiechała i mówiła że nic nie wie) Jak się okazało w warsz...
  • Moja opinia o biurze podróży Adventure!!! Jeżdżę na wczasy od wielu lat w tym od trzech lat wyjeżdżam z ADVENTURE - kupuję wczasy przez internet. Trzy powody dla, których wybrałam to biuro podróży: bardzo dobry kontakt, szybka obsługa i uwaga - UCZCIWOŚĆ!!!! W ubiegłym roku zarezerwowałam hotel w Egipcie przez internet na ich stronie www. W ciągu kilkunastu minut skontaktowała się ze mną pracownica tego biura poinformowała szczerze ,że hotel nie cieszy się najlepszą opinią wśród...
  • Mam tylko jedno pyatnko, bo wybieram sie z Alfa Star do Egiptu, po przeczytaniu kilku informacji na forum mam co raz mniej ochoty na te wakacje, czy sa jacyś zadowloni klienci z pobytu w Egipcie z Alfą? Odpiszcie prosze nim im zapłace!!!
  • UWAGA, UWAGA - biuro podróży Sun&Fan oszukuje swoich klientów. Wystawiają na sprzedaż lepsze hotele a zakwaterowują tam gdzie im się podoba. Wykupiliśmy dwa tygodnie w hotelu Amphora W Egipcie w Sharm, wylądowaliśmy w nowo wybudowanym hotelu SaVita! Podpisując umowę z tym biurem napiszcie "NIE WYRAŻAMY ZGODY NA ZAMIANĘ HOTELU"